Foto bij What does he mean?

Wat vinden jullie van de wending die Dennis aanneemt? Good or bad? Wat hopen jullie dat Julia's reactie is?

Verder - erg leuke reacties op de quiz! Jullie verontwaardigde reacties als je op Cole of een ander mannelijk personage lijkt, bijna hilarisch :)! Geweldig. Jullie waren verontwaardigd hoe je op Cole kon lijken terwijl je anti-drugs bent en je een vrouw bent. Daarbij wil ik benadrukken dat er slechts een vraag over je geslacht gaat en een vraag over drugs. De andere vragen hebben ook invloed, dus dan kan je alsnog op een heel ander personage uitkomen ;-).

Oh ja, enneh... Volgend hoofdstuk krijgen jullie wat van Lucas te horen! Are ya guys excited :D?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • MacGyver

    Ik ben het eens met XxRianne, eigenlijk verdient hij een trap tegen zijn ballen en als hij dan voor over bukt een knie recht tegen zijn neus.

    1 decennium geleden
  • Dinnetje

    Even een momentje.... IK WORD ZO NIET GOED VAN DAT JOCH! Hij verdiend een knal in zijn ballen! En ik wil hem daar hoog persoonlijk voor zorgen! Ik word even niet goed!

    Dusee samengevat, ik vind het niet zo'n leuke wending die dennis doet.... Die Lucas was toch beter dan dit! 100% beter! OMG LUCAASSSSSS, wanneer ben je van plan het volgende hoofdstuk te plaatsen! Ik moet eig leren maar je storie is veel te verslavend, hopelijk komt daar geen prijs op!

    Trouwens krijgt die Julia nu ook met die moeder van Lucas te maken? Die was toch ook zo'n drugsdealer!

    1 decennium geleden
  • Winterr

    K wil Lucas terug voel me net een klein kind dat iets niet krijgt

    1 decennium geleden
  • DreamerN

    Oh oh, daar komt de prijs...
    Yeay !!! Binnenkort krijgen we Lucas terug !!! (yeah)(h)

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Omg, die Dennis maakt er gewoon misbruik van
    Snel verder.... <3
    Xx(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen