De Tourbus...
Opstaan Elli !!! wordt vanuit de deuropening geroepen. Ellie deed haar ogen open, ergens had ze bang..Mevr Nesma had haar namelijk gezegd de dag voordien al haar spullen te pakken.Ellie stond op, poetste haar tanden, ging in de douche, klede haar aan, en daar haar zwarte snakebite uit, en vervangde ze door roze ringetjes.Ze ging naar beneden waar mevr.Nesma al op haar wachte. Ze stapte met 2 de auto in, en nog steeds werd er neits gezegd. Ellie was uit haar doen vandaag, Tokio hotel haar lievelingsgroep ging vanaf vandaag namelijk op tour, en ze had hun nog graag 1 laatste x gezien.Maar door mevr.Nesma ging dat dus niet door !!! Whaaaaaa !!!! Ik wordt gek, denkt ze in haar eigen.Maar Mevr.Nesma had het wel door,, Ellie, zei ze: ik heb iets perfect voor je gevonden !! jij gaat reizen, en ik hoop dat je met de hulp die ik ingeschakeld heb, je terug gaat eten, e van de drugs blijft. Hmm antwoorde Ellie.Het intreseerde haar niet veel, wowwww hier lope veel mensen rond..Na nog 5 minuten door een gigantishe drukte gereden te hebben stopte Mevr.Nesma de auto, Ellie stapte uit en nam haar rugzak.Mevr.Nesma nam haar bij haar arm, en loodste haar door de hele menigte. Wat zoude die nou hier doen? Dacht Ellie...Mevr.Nesma stopte opeens, dus Ellie ook.Ze stopte bij 2 rare mannen die heeeelll sterk op de security leek, die altijd bij de th concerten zijn.Mevr.Nesma sprak ze even toe, en gaf Ellie dan een teken dat ze moest meegaan. Eens voorbij de security mannen, was alles veel rustiger.Alleen nog wat andere security mensen, maar voor de rest niets..Ze stapten nog een beetje door, tot...Ellie stond met haar mond en ogen open, aand de grond genageld,...Het enige wat ze nog kon, was schreeuwen in haar eigen gedachte.Voor haar !! voor haar, stond DE tokio Hotel tourbus !!..Ze hoorde Mevr.Nesma nog zeggen: Ellie blijf jij even hier wachten ? Het enige wat ze kon doen was knikken. Mevr.Nesma klopte op de deur, en wie kwam naar buite ? Oke, Ellie was nu wel echt gek aan het worden dacht ze...Niemand minder dan DE Bill Kaulitz stapte uit, en begroete mevr.Nesma alsof hij haar al Jaren kende !!...
( mensen, schrijf gerust wat je er van vind, en als je tips hebt ofzo...Btw,,, ik schrijf niet verder, als niemand het leest ))
xxxxx
Reageer (3)
gaaaf!!
1 decennium geledenschrijf maar snel verder!<3
p.s.ik neem abbo maar dan moet je ook verder sgrijven;)
1 decennium geledenikke lees hetxD
1 decennium geledenpleaseeeeeeeeee ga verdur_O__O__O_\
andurs ga k huilen(huil)
-xo-