Hoofdstuk 26
Nog eens bedankt voor al jullie leuke reacties!Die motiveren mij echt !
Sorry , dat er geen foto staat ! X
1 oktober
8h01
Harry werd weer wakker.
Alhoewel,hij stond op.Hij had na zijn nachtmerrie niet meer geslapen.
De beelden van Mister X gingen niet meer uit zijn hoofd,en nu hij wist wie het was al helemaal niet meer.
Hij had zo lang nagedacht over wie Mister X had kunnen zijn.
Hij had aan veel mensen gedacht,maar deze persoon had nooit door zijn hoofd gespookd.
Hij had nooit gedacht dat deze persoon tot zoiets in staat was.
Ze waren zo'n goede vrienden,en nu doet hij dit?
Harry snapte er niets van.
Hij besloot om rustig op te staan.
Zich aan te kleden,en straks ging hij naar Louis om te vertellen wie het was.
Ondertussen was de politie ook klaar met het onderzoek.
Ze hadden veel vingerafdrukken gevonden op de Wii,maar de meesten waren natuurlijk van Louis' familie.
Maar er zat er toch één onbekende bij.
Ze onderzochten de vingerafdrukken in hun bestand en ze hadden een match.
De foto en de naam van de persoon kwam er op.
Ze hadden nooit gedacht dat zo iemand to zo iets in staat was.
1 oktober
10h21
Harry kwam aan bij Louis.
Hij was superzenuwachtig.
Tot zijn grote verwondering zat de rest van de groep ook in de woonkamer.
Louis had hen uitgenodigd omdat Harry zei dat hij groot nieuws had.
Iedereen was benieuwd wat Harry te zeggen had,dus ze zaten in spanning te wachten.
"Ik weet wie Mister X is."Zei Harry.
"Dat meen je niet?!!Wie?!"Zei Zayn nieuwsgierig,als Harry het niet snel zou vertellen zou Zayn nog uit zijn vel springen.
Maar voordat Harry iets kon zeggen,ging de deurbel.
"Goh!"Zei Niall geïritteerd."De bel gaat toch altijd op het slechte moment hé!"
Louis ging opendoen,en de politie stond voor zijn deur.
"We hebben groot nieuws!"Zei Tom.
"Jullie ook al?!"Zei Liam."Maar het zal toch niet zo groot zijn als dat van Harry!"
"Ah neen?!We weten wie Mister X is!"Zei Jos triomfantelijk.
"Ik ook !"Zei Harry ongelovig.
"Echt?!We hebben een match gevonden in ons bestand met de vingerafdrukken van Louis' Wii."Zei Tom.
"Kan wel goed zijn,maar gaan jullie nu eindelijk vertellen wie het is?"Zei Niall ongeduldig.
"Ok,het is..."Zei Jos.
"Dave Verstappen"Zeiden de agenten en Harry tegelijkertijd.
"Aah die!"Zei Louis.
"Louis,je kent hem niet."Zei Harry lachend.
"Nee,ik ken hem niet,maar wie is hij dan?"Zei Louis met een grimas op zijn gezicht.
"Het was mijn beste vriend op school.Hij speelde ook mee in 'The White Eskimo's'.
"Mooie vriend."Zei Zayn sarcastisch.
"Ik weet het.Het is daarom dat ik niet begrijp waarom hij dat doet.We waren beste vrienden."Zei Harry met een droevig gezicht,en hij kond een kleine snik niet onderdrukken.
"Ik snap het ook niet Haz."Zei Liam."Maar we zullen het wel uitzoeken."
____________________________________________________________________________________________________________________
Zo,wat vonden jullie?
Waarom denken jullie dat Dave het doet?
Laat je reacties achter,ik wil wel eens weten wat jullie idee is!
Kusjes
MissMalikXx
Reageer (3)
Ik denk, Jjaaa Zowat alles wat iedereen hier denkt HAHAHha
1 decennium geledenIk denk dat Dave boos is dat Harry uit de band is or something like that! X
1 decennium geledenWauuw spannend! Ik denk dat Dave gewoon jaloers is! x)
1 decennium geleden