Foto bij 8. The Janoskians

13 July 2012
,,Coming?''

,,Alison?'' roept Beau die tot zijn middel in het water staat. Ik kijk hem aan en knik dan. ,,Kom je?'' roept hij en word dat kopje onder gehaald door James. Ik grinnik en doe mijn kleding uit. In mijn bikini loop ik richting het water en voorzichtig stap ik het water in, wat gelukkig niet heel koud is. Ik loop verder het water in tot ik bij Beau ben. ,,Hey.'' begroet hij me met een glimlach. Ik voel iemands armen om mijn middel en snel hap ik naar lucht voordat ik kopje onder ga.
,,Hou je ook zo van het strand?'' vraagt Jai als we samen op een laken liggen. ,,Heerlijk.'' mompel ik en geniet van de zon die fel op mijn huid brand. ,,Waar woon jij zelf eigenlijk?'' vraagt Jai dan. ,,Los Angels.'' mompel ik. ,,Echt?'' vraagt Jai me verbaast. Ik knik en kijk hem dan aan. ,,Hoe oud ben je?'' vraagt hij me. ,,Zestien.'' mompel ik. ,,Zeventien,'' mompelt Jai. 'Luke ook.' Ik knik en kijk naar Luke die kopje onder gaat en lachend komt Beau boven water. ,,Is het leuk, ik bedoel twee broers te hebben?'' vraag ik Jai en kijk naar hem. ,,Geweldig, soms zijn ze wel irritant maar zou echt niet zonder ze willen leven,'' glimlacht Jai en kijkt naar zijn broers die in het water liggen. ,,En jij?'' vraagt hij me. ,,Heb geen broers of zussen.'' grinnik ik. ,,Ow.'' murmelt Jai. ,,Jai!'' roept Luke. Jai springt op en rent richting het water. Ik laat me achterover vallen en geniet nog even van de Australische zon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen