Before I start
Voor iedereen die deel 1 niet gelezen heeft:
Elena heeft 2 jaar een relatie gehad met Aiden. Een week voor ze samen naar de universiteit gaan, maakt hij het uit per sms. Elena is er kapot van en is vastbesloten om hem terug te winnen als ze op de universiteit beginnen. Samen met haar kamergenootje Aubree maakt ze een plan. Ze neemt een relatie met Aidens kamergenoot, Louis. Op die manier kan ze Aiden jaloers maken en terug winnen. Elena ziet echter al snel af van dit plan, maar bouwt wel een sterke vriendschap op met Louis. Na een week het toch nog met Aiden te hebben geprobeerd, komen ze er samen achter dat ze echt alleen vrienden zijn. Louis en Elena krijgen een relatie en zijn ontzettend gelukkig samen. Ondertussen helpt Elena Niall en Zayn, die verliefd op elkaar zijn. Als ze thuis haar moeder weer een keer bezoekt, vertelt ze Elena dat ze borstkanker heeft en dat ze hoe dan ook dood gaat. Haar vader, die haar heeft verlaten toen ze slechts een peuter was, komt weer terug in haar leven om de voogdij over haar zusje over te nemen. Na een moeilijke start, bouwt ze toch een goede band met hem op. De volgende kamergenoot van Elena, Vanessa, was de vakantievriendin van Louis. Met behulp van drugs weet ze Louis bij haar in bed te komen. Na een hoop gedoe vergeeft Elena het Louis. Samen komen ze de vier jaar van hun studie door en slagen!
Reageer (1)
mensen die deel nog niet hebben gelezen...LEES HET AUB!! echt een pracht verhaal:P
1 decennium geledenx