Foto bij 6. The Janoskians

13 July 2012
,,Mom, Alison doing growl!''

,,Goedemorgen.'' begroet Beau me als ik slaperig de gang in kom lopen. Ik kijk hem aan en knik dan. ,,Geen ochtendmens?'' vraagt hij met een glimlach. Ik sla een soort van grom uit en loop dan verder. ,,Mam, Alison doet grommen!'' roept Beau dan door het huis. Ik kijk achterom en met een glimlach staat daar de gebroeders Brooks. Ik zucht en loop verder naar het toilet.
Gapend pak ik een setje kleding uit mijn koffer en loop met met rugzak naar de badkamer. Beau staat zijn tanden te poetsen en gapend laat ik me op het toilet ploffen. ,,Hey.'' murmelt hij en gaat verder. Jai en Luke komen ook de badkamer in en doen hun ding. Ik zucht en alle drie kijken ze me aan. ,,Ga gerust verder.'' mompel ik. Ze knikken en gaan verder waar ze mee bezig waren. ,,James is hier over een kwartier.'' murmelt Luke. Beau en Jai knikken en kijken dan naar mij. Ik laat mijn spullen daar liggen en loop dan naar de keuken waar Gina zit. ,,Wat wil je eten?'' vraagt ze. ,,Aardbeien met melk.'' mompel ik en Gina knikt.
Met een glimlach zet Gina mijn ontbijt voor me neer en hongerig neem ik een hap. ,,Heerlijk.'' murmel ik en dan komen de jongens de keuken in. Ik eet snel mijn ontbijt op en loop dan naar de badkamer voor een lekkere warme douche.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen