Foto bij 4. The Janoskians

12 July 2012
,,why are you sitting here all alone?''

Hijgend komt Jai naast me zitten. ,,Waarom zit je hier zo alleen?'' vraagt hij me dan en kijkt me aan. ,,Gewoon.'' mompel ik ,,We gaan zo naar huis, mam wilt eten,'' zegt Jai en staat weer op. ,,Kom gezellig bij ons staan.'' moedigt hij me nog aan en loopt dan terug naar zijn broers en vrienden. Ik zucht en duw mezelf overeind. Ik pak mijn tas op en loop richting hun. ,,Dus wat doen jullie?'' vraag ik en ga er gewoon heel droog bij staan. ,,Onze spullen pakken om naar huis te gaan.'' zegt Luke en pakt zijn tas. Iedereen heeft zijn tas nu en met z'n alle lopen ze terug richting huis. Ik zet mijn beats weer op en zet Hollywood Ending op. Ik loop achter de jongens aan en zucht dan.
,,Zo wat vind je van Melbourne?'' vraagt Gina als we aan tafel gaan zitten. ,,Het is anders.'' antwoord ik en neem een hap van mijn pizza. 'En wat gaan jullie morgen doen?' vraagt Gina vrolijk. 'Strand.' glimlacht Luke. Beau begint wild te knikken. ,,Ja, ga je mee?'' vraagt Jai me. Ik schud mijn hoofd en neem nog een hap.

Reageer (1)

  • MyPelle

    HIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen