Foto bij Hoofdstuk 23

Phaha Harry , natuurlijk met een kat ! ;D LoveHim !

30 september
11h28

De jongens waren ondertussen samengekomen bij Niall.
En Harry's vermoeden was inderdaad juist geweest.
De gsm's van Louis en Niall waren ook spoorloos.
"Pff..Wanneer gaat die Mister X nu eens stoppen met dat hele gedoe?Heeft hij nu nog niet genoeg gedaan?"Zei Louis geïrriteerd.
"Ja,ik snap echt niet wanneer die man er eindelijk genoeg van gaat hebben om ons dit allemaal aan te doen."Zei Niall.
"Ik vraag me vooral af,wanneer hij in ons huis is geweest?Ons huis is goed beveiligd hoor!"Zei Zayn.
"Zayn,je zou nu toch stilaan moeten doorhebben dat Mister X een slimme kerel is,hij zal voor alles wel een trucje hebben."Zei Liam.
"Ik ga de politie bellen."Zei Harry."Hoe meer we de politie vertellen,hoe beter ze een onderzoek kunnen voeren en hoe sneller ze Mister X kunnen vinden."
"Ja,ik hoop echt dat ze hem snel vinden."Zei Louis.
"Ok,even iets anders."Zei Niall."Aangezien we er volgende week terug invliegen met de concerten,kunnen we misschien nog een beetje oefenen op onze liedjes?"
De jongens gingen akkoord.
"Ik haal even mijn gitaar."Zei Niall.
Na een paar minuten kwam Niall de kamer binnengestormd met zijn gitaar in de hand.
"Wow!Wat is er?!"Vroeg Liam.
"Mijn gitaar!"Riep Niall overstuur."Kijk!"
Niall liet zijn gitaar zien.
Van de gitaar bleef eigenlijk niet veel meer over.
De snaren waren allemaal doorgeknipt en op de gitaar zelf waren er allemaal krassen gemaakt.
"Oh nee!"Riep Louis.
"Mijn mooie gitaar!Helemaal vernield."Zei Niall bedroefd.
"Dit kan echt niet meer!Ik ben het kotsbeu!"Riep Harry hard.
"Wat hebben we die Mister X in godsnaam misdaan!Hij heeft ons al ziek gemaakt,hij heeft ons ontvoerd,hij heeft onze gsm's gestolen en nu moet hij onze spullen ook nog vernielen of wat?!"Harry was helemaal overstuur.
"Rustig Harry,hier los je niets mee op."Troostte Louis hem.
"Ik denk dat we maar beter naar huis gaan."Zei Liam."Dan kunnen we onze zinnen even op wat anders zetten,want als we samen zijn hebben we het toch alleen maar over Mister X.
Dus iedereen vertrok richting thuis.

Toen Harry thuis kwam liep hij naar de koelkast.
Hij had vandaag nog niets gegeten en had best wel honger.
Hij had de tijd nog niet genomen om rond te kijken,maar toen hij dat wel deed zag hij dat heel zijn woonkamer overhoop lag.
Het scherm van zijn laptop was helemaal gebarsten en er lagen overal bladzijden die uit boeken gescheurd waren.
Ging dit dan nooit ophouden?

____________________________________________________________________________________________________________________
Sorry mensen,maar ik ga waarschijnlijk 2 dagen niets meer schrijven :(
Het spijt me,maar ik ga logeren bij mijn grootouders.
Heel misschien schrijf ik daar wel iets ,maar ik kan niets beloven.
Veeel kusjes
MissMalikXx

Reageer (4)

  • iikitsune

    MISTER X GAAT ER ZO AAN!! :@(duivel):@
    kom 1D-family lets go and kill him (A)(A)
    .x veel plezier (:

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    hahhahaah dat plaatje xD okee nu ga ik lezen *gaat lezen* grrrrrrr ******Mister X. Geef niethoor veel plezier bij je grootouders xx

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    maakt niet uit hoor!! spannend!!! ik mag die Mister x zooo niet ik wil hem slaan
    :@

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Oooohhhh Spijtig, Maar het is zooooo Goed, Maar Mister X Stop toch eens!!!!!!!! Poor Our guys :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen