Cait en Harry__The perfect day!__deel 1 (HazzaTheBest)
“Cait opstaan.” Ik kreun en draai me nog eens om. “Komaan Cait, Ik wil naar dat pretpark!” ik besluit me gewoon stil te houden, we kunnen over een uur ook nog naar het pretpark hoor. Plots voel ik iets zwaar op mijn buik landen. Met een schok zit ik recht en kijk naar mijn leesboek die nu op mijn schoot liggen. Kwaad kijk ik Elise aan. “Die krijg je terug.” Zeg ik boos. “Geen zorgen, binnen een uur is dat ochtendhumeur weg.” Lacht Elise. “en trouwens je zei gisteren dat ik alles mocht doen om je wakker te krijgen. Hop en nu er uit we vertrekken binnen een halfuurtje.” Ze lacht als ze de kamer uitloopt. Elise is mijn beste vriendin, maar soms is ze gewoon te actief. Ook voor mij. Ik besluit toch maar uit bed te komen voor Elise weer naar binnen stormt. Ik pak wat kleding en loop naar de badkamer.
Na een halfuurtje zit ik beneden aan de tafel te eten terwijl Elise me gespannen aankijkt. “Wat is er?” vraag ik haar. “Je bent niet snel genoeg.” Antwoord ze met een grijns. “Elise laat het uit je hoofd…” maar nog voor mijn zin is uitgesproken heeft ze mijn kom opgepakt en staan we voor de deur. “Je kunt onderweg eten. Toch Cait?” ik kijk haar aan. Wat zei ik, gewoon te actief? Veel te actief. “Ik heb wel genoeg gegeten laten we gaan.” Elise kijkt me blij aan en zet de kom op de kast. “Hop naar de trein.”
Na een uurtje in de trein te hebben gezeten komen we eindelijk aan bij het pretpark. Maar de rij voor de kassa is echt gigantisch. “Laten we maar gaan aanschuiven Elise, we gaan hier nog wel een uur staan.” Mompel ik terwijl ik in de rij ga staan. “Waarom willen al die mensen perse nu naar het pretpark, net nu wij willen gaan?” zegt Elise droevig kijkend. Ik grinnik. “omdat het mooi weer is en vakantie is.” Zeg ik met een lachje. Ze mompelt iets dat ik niet kan verstaan omdat ik bijna omver word geduwd door een jongen. Ik wil boos iets roepen maar de jongen is me voor. “Sorry dat was niet de bedoeling.” Zegt hij. “Maar mijn beste vriend is een beetje te actief om naar binnen te gaan. En toen ik vertelde dat we moesten aanschuiven was hij niet bepaald blij.” Zegt hij met een lach. “Ja dat ken ik” zeg ik begrijpend. Hij kijkt me raar. “Mijn beste vriendin heeft net hetzelfde probleem.” Ik grinnik. “hejj misschien moeten we ze bij elkaar droppen kunnen ze zichzelf wat vermaken zonder ons lastig te vallen. Oh mijn naam is Harry” ik kijk hem met een lach aan. “Cait.” Zeg ik “Ja maar nu ik hier toch ben wil ik wel naar binnen.” Zeg ik met een lach. “Ja das waar, anders ben ik voor niets zo vroeg opgestaan.” Zegt hij met zij prachtige lach, zijn krullen bewegen mee met elk woord dat hij zegt.”Ow ik denk dat onze vrienden elkaar al ontmoet hebben zegt hij wijzend naar Elise en een blonde jongen die met een grote lach naar haar kijkt. “Ja denk het wel. “Hejj anders moeten we bij elkaar blijven vandaag. Kan nog gezellig worden.” Roept de blonde jongen plots. Ik kijk hem geschrokken aan. “Niall wat heb ik nu gezegd over dat roepen. Kap ermee!” roept Harry terug. “Je roept zelf ook.” Roept de blonde terug. “Maar vinden jullie dat een leuk idee?” onderbreekt Elise hun geroep. Ik knik terwijl Harry ook ja zegt. Hij knipoogt naar me en kijkt me met zijn prachtige lach aan. Ik heb zo’n gevoel dat deze dag echt een geweldige dag wordt.
Oke dus deze is voor HazzaTheBest. het wordt terug eentje met 2 delen. Ik heb vakantie dus ik zal proberen het volgende stukje snel te posten.
Reageer (1)
Yeey, super mooi gedaan en ik kan me er helemaal in terug vinden
1 decennium geledenmijn vriendinnen klagen ook altijd over mijn ochtendhumeur
hha
snel verder please