Foto bij hoofdstuk 15

Hope u like it
xx

Amy POV

Eindelijk was alles klaar. Ook lagen de kleren in het huis. De stallen waren al af dus de paarden konden er meteen in. Die hadden het er al heel erg naar hun zin. Ook was er een kleine shetlander ruin bijgekomen. Omdat Angel niet bij Apple kon. Dus nu stonden Apple en Jazz bij elkaar en Angel en Flipper. Samen waren ze heel erg leuk. Angel was pik zwart met een blesje en 4 witte voeten en Flipper was helemaal wit met een paar zwarte stippen. Ook waren Jazz en Apple leuk samen. Een bruine en een vos. Ik was nu samen met Liam in het bos. Ik zat op Angel en Liam op Apple, wat er best gek uitzag. Eigenlijk zouden we moeten wisselen want Liam was veel te groot voor Apple. “Zullen we wisselen van paard, want Apple heeft volgens mij een beetje last van je.” Zei ik dus. “Nou bedankt, ik heb toch ook geen last van haar?” zei ik nep-boos. Ik lachte “Ze heeft er last van dat je een beetje te lang bent gekkie, en jij zit volgens mij ook niet echt lekker.”
“Oooh oke, nee inderdaad ik zit niet echt lekker. Ruilen dan maar!” zei hij.
Ik liet Angel stoppen en stapte af. Liam liet Apple ook stoppen en stapte ook af. ik nam Apple over en hielp Liam een beetje met opstappen. Zelf stapte ik soepel op. ik ging even goed zitten. Angel begon te draaien. Liam zat met een beetje bange blik in zijn ogen op Angel. “Ontspan en dan komt het wel goed.” Zei ik rustig. Liam probeerde te ontspannen maar het lukte hem niet. Ik stapte af en zei dat Liam ook af moest stappen. Ik pakte Angel beet. Ik gaf Apple weer aan Liam. “Als we niet kunnen rijden dan gaan we lekker lopen!”
Liam knikte en begon te lopen. We hadden geluk dat het niet ver meer was. ik zou Liam eerst even leren rijden op Angel. Angel is altijd al een paard geweest die niet iedereen vertrouwt zodra er iemand op zijn rug gaat zitten. op het moment dat we gingen wisselen had ik daar niet over na gedacht. “Morgen ga jij op Angel rijden in de bak.” Zei ik tegen Liam
Hij schudde heftig nee met zijn hoofd. Ik grinnikte. “Oh ja wel. Je gaat gewoon aan de longe en dan komt het wel goed. Als Angel aan je gewent is dan gaat het al een stuk beter. En kan je gewoon op hem rijden.” Liam zuchte. “Okeee” zei hij.
Lachend liep ik verder. Ik had Angel niet eens vast. Hij liep zo achter me aan. Soms keken de jongens nog steeds op van wat ik allemaal met Angel kan. Ik kon dan alleen maar lachen. Laure, kon ook best veel met Jazz maar ik toch iets meer met Angel. Langzamerhand begon Apple mij ook steeds meer te vertrouwen. Ik kon al meer met haar dan toen ik haar kocht. Ze was veranderd van een verlegen en stil paardje, naar een spontaan en een paard die nu best brutaal kan zijn. en ze was natuurlijk nog steeds lief!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen