Foto bij 033~

^^ Woah Leeyum. =]

Sophie Abbie Smith POV

Nadat ik de sleutel in het slot had geschoven hield Liam met zijn hand me tegen, verbaasd draaide ik me om. ‘What are you doing.’ Zeg ik als ik Liam moeilijk zie kijken. ‘I want to say something.’ Stamelt hij, hij ziet nerveus en bang. ‘What?’ Vraag ik zo rustig mogelijk om het niet erger te maken. ‘Before I show you, you should know I love the way this between us nobody has ever had that with me.’ Zucht hij, onze gezichten zitten bij elkaar en ik kijk diep in zijn ogen.
‘What do you mean?’ Vraag ik als hij naar beneden kijkt en dan weer naar mij. ‘I mean, if you later show the reason it is also equals the reason, I'm glad you like me for who I am.’ Zegt hij en onze neuzen raken elkaar zachtjes, zijn hand leunt tegen de muur boven mijn hoofd en zijn hand zit op mijn heup. ‘Are you a criminal?’ Zeg ik geschrokken, waar k eigenlijk wel om kan lachen.
‘No Sophie. you'll see it later but remember I love you.’ Zegt hij, dit maakt me alleen maar nieuwsgieriger. ‘Oh, okay.’ Mompel ik, hij gaat gewoon staan en ik open de deur van het appartement.
‘Sophie! How was-’ Gelijk valt Jane stil als ze een jongen naast me uit de deuropening ziet verschijnen. ‘Jane this is Liam, my date.’ Zucht ik en ik maak een beweging van haar naar Liam. ‘You have wet hair.’ Zegt Jane en kijkt van Liam naar mij, met een grijns. ‘We have swim, sorry.’ Zegt Liam voor ik mijn mond open kan doen, ik kijk hem aan en hij grijnst naar me.
‘What have you done?’ Vraagt ze met een grijns en haar armen over elkaar geslagen. ‘Picnic.’ Zeg ik, Jane’s gezicht klaart op. ‘What fun! I'm Jane.’ Zegt Jane en loopt op ons af en schud haar hand. ‘Sophie had already told about you, I'm Liam.’ Zegt Liam, en ik kijk hoe ze met elkaar staan te praten. ‘Payne?’ Zegt ze verbaasd. ‘Payne?’ Herhaal ik met een vragende blik op Jane gericht. ‘Sophie where is your computer?’ Zegt Liam en duwt me zachtjes, hij wilt vast niet mer Jane praten, dat snap ik best, ze is soms best nieuwsgierig.
‘Oh yeah sorry.’ Mompel ik en ik trek Liam mee naar mijn logeer kamer, ‘Have fun! what can I do for you?’ Roept Jane als Liam even stil staat in de deur opening. ‘Nothing thanks.’ Zegt hij, zover ik weet knikt Jane en sluit Liam de deur.
‘What was that?’ Vraag ik en ik kijk Liam boos aan. ‘What?’ Fluistert hij, oh opeens doen we stil. ‘How Jane reacted to you!’ Zeg ik en ik zwaai overdreven mijn handen in de lucht. Man, dit zit echt in de familie. ‘I'm going to show you, now open google.’ Zegt Liam en knikt naar de simpele laptop die op het bureau staat. ‘Okay.’ Mompel ik. ik ben niet boos. maar jaloers.
‘Type my name.’ Zegt Liam als ik google heb geopend en naar afbeeldingen wijst. ‘Your whole name?’ Vraag ik en hij knikt, zijn hoofd zit naast de mijne, ik bloos. ‘Liam James Payne.’ Zegt hij en ik typ het braag in. ‘Okay.’ ‘Now click enter.’ ‘Okay.’ Mompel ik en ik zie ongeveer 9.600.000 Foto’s op het beeld verschijnen.
‘Wow, why are there so many pictures of you?’ Zeg ik geschrokken. ‘That's because-’ Ik laat Liam nog niet eens uitpraten of ik onbreek hem al. ‘What is one direction?’ Zeg ik als ik dat boven bij keuzes zie staan. ‘Click it.’ Zucht Liam.
Het is even stil, op dit moment loopt het internet vast en schrik ik als ik een foto zie van Harry, Louis, Niall, Zayn en Liam. ‘Hey that are-’ Zeg ik en daarna val ik stil. ‘Yes-’ ‘Uh?’ Mompel ik onnozel. ‘Uhuh.’ Zegt Liam, dit is genant voor ons beiden.
‘You're famous?’ ‘Sort of.’ ‘And you could not tell me?’ Ik draai min hoofd van de computer naar Liam en kijk hem verbaasd aan. ‘Then you did not love me.’ Zegt hij en kijkt even moeilijk, misschien was ik dat inderdaad niet, maar nu ik Liam stukje voor stukje beter leer kennen was dit toch een betere keuze geweest. ‘You are a great person how I know you, this changed nothing.’ Zeg ik en ik haal mijn hand door zijn haar, Liam’s gezicht straalt op. ‘Sophie what I'm glad you understand.’ Zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne.

750 Woordjes =] ik ga het woordje Woah weer gebruiken in mijn reacties! hahaha xD, dit was best een vaag stukje maar ze moest op een of andere manier er toch achter zien te komen xD Dikke Kus Iris(flower)(H)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen