031~
Sophie Abbie Smith
‘Shall we swim next?’ Stelt hij plots voor. ‘The pools are still closed?’ Zeg ik met een frons en kijk vanaf de sterren naar Liam.
‘Yes but pool in the park isn’t.’ Zegt hij, dat betekent dus in het meer verderop zwemmen. ‘Okay, but I have no bikini with me.’ Zucht ik, ik zie Liam overeind schieten. ‘Come.’ Zegt hij en steekt zijn hand uit, ik pak zijn hand en hij trekt me er aan omhoog. ‘I comming.’ Zeg ik met een grijns.
‘Do we leave this picnic stuff behind?’ Vraag ik verbaasd als ik samen met Liam weg loop, hand in hand. ‘Yep, I'll take care of it after i brought you home. Come along, we go to the lake now.’ Zegt hij en trekt me verder, ik haal kort mijn schouders op. ‘Okay.’ Zeg ik en laat me zonder morren mee slepen door Liam.
‘Pull your shirt off.’ Zegt Liam aangekomen bij het meer, we staan op de steiger en het maanlicht schittert over het water. ‘What?’ Vraag ik onnozel. ‘Whether you want to swim with clothes on?’ ‘Okay, don't laugh huh.’ Zeg ik en ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. ‘I promise.’ Zegt hij en knikt braaf, Ik trek mijn jas uit en laat hem op de grond vallen, daarna trek ik mijn shirt over mijn hoofd en sta ik in mijn bh voor Liam.
‘Sophie! I can not laugh, you look great.’ Zegt hij nadat hij vlug mijn lichaam heeft bestudeerd, ik draai met mijn ogen en knik dan naar Liam’s shirt. ‘Now it's your turn.’ Zeg ik en hij knikt, hij gooit zijn vest op de grond naast mijn spullen en trekt zijn shirt uit, die laat hij uit zijn hand vallen, precies op het vest die op de koude grond ligt.
‘Wow.’ Met open mond tref ik met mijn ogen ik een gespierde Liam aan, ik dacht dat hij een platte buik had en niet zo gespierd zou zijn, maar ik heb het blijkbaar mooi mis. ‘You like it?’ Vraagt hij verlegen, ik schud hevig mijn hoofd. ’Uhuh.’ Mompel ik, een grijns verschijnt op zijn gezicht. ‘Come let's go swimming, take off your pants.’ Zegt hij terwijl hij zijn broek omlaag trekt en in zijn boxer op het einde van de steiger gaat staan. ‘Okay.’ Zeg ik met een grijns en loop in mijn lingerie naar Liam toe, even voel ik een speelse bui op komen en duw ik Liam het water in, met een snelle reflex grijpt hij bij mijn arm en eindigen we samen in het water.
Ik moet hard lachen als hij onder water duikt en mijn voeten probeert te grijpen, ik zwem naar achter en wacht tot hij weer naar boven komt, hij vraagt of ik op zijn rug wil en ik knik met een big smile, hij duikt onder water en begint onder mijn benen door te zwemmen, ik slaak een gil waneer hij omhoog komt en ik op zijn rug spring.
‘Ah! Liam!’ Gil ik en ik grijp met mijn handen zijn nek vast, bang om te vallen. ‘Sophie calm down, you're safe.’ Zegt hij en houdt me stevig aan mijn kont vast ‘Nope I'm with you.’ Gniffel ik en Liam’s stem laat een zachte ‘oh’. ‘Oh yes!’ Gniffel ik, wat ik beter niet had kunnen doen, hij laat me met een hand los. ‘Aah, no don’t do it!’ Gil ik uit paniek. ‘Own fault.’ Zegt hij kinderachtig en laat me iets los, en laat me dan in plots los, en zo in het water vallen.
‘That's not fair!’ Grinnik ik als ik boven water kom en Liam voor me zie staan, het maanlicht schitterd op zijn natte gezicht en zijn haren zitten schattig door elkaar. ‘Yes it is.’ Zegt hij en kijkt me grijnzend aan. ‘No it is not.’ ‘Yes it is.’ Zegt hij en kijkt me met een nog bredere glimlach aan. ‘No it-’ ‘Kiss me.’ Onderbreekt Liam mij. ‘Okay.’ Zeg ik met een grijns en mijn armen om zijn nek en geef hem een kus, hij trekt me stevig tegen zich aan en deinst langzaam naar het dieppe, de kus verandert in een zoen en langzaam trekt hij me mee onderwater.
692 Woordjes, Bam! Awh dit stukje vond ik zelf heel cute =] Dikke Kus Iris
Reageer (1)
Het is zooo cute!
1 decennium geleden