029~
Sophie Abbie Smith POV
Na in het bad gezeten te hebben een paar uur geleden lag ik in mijn badjas op de bank, en nu vooral omdat Liam belde moet ik me weer aan kleden, eigenlijk had ik geen zin, stel dat er weer wat ging gebeuren, maar ik snap ook wel weer dat Liam zich schuldig voelt en het goed wilt maken, ik trek mezelf van de bank en klik de tv uit, Jane is ondertussen thuis gekomen en eet wat afhaal chinees, ik pasde ik hou niet van chinees eten.
Ik liep naar mijn kamer waar ik mijn spiegelbeeld bekeek, ik voelde me schoon door het bad, maar ik had mijn haren nog niet geborsteld en dat maakte ene twijfel, uit de kast pakte ik een look voor het koudere weer uit de kast, het was tussendoor wat donkerder geworden en dus ook wat frisser buiten, nadat ik me heb aan gekleed loop ik richting de spiegel om nog een keer mijn look te bekijken, stiekem vroeg ik me af waarom ik pas over een uur moest komen en niet gelijk, braaf hou ik me bij die afspraak en huppel ik de woonkamer in en laat ik me weer op de bank vallen, dit keer waar Jane bij was.
‘You can quickly dressed.’ Zegt Jane en kijkt me aan. ‘Yes, I'm going away.’ Mompel ik en ik mik me naar de tv, die weer op zo’n dramatische serie staat. ‘So madam has made friends.’ Zegt Jane en klikt het geluid uit en kijkt me geïnteresseerd aan. ‘Yah.. Sort of.’ ‘What are you going to do? not at the disco right?’ Zegt Jane en kijkt me geschrokken aan.
‘Well, if I want I can go to the disco I'm after all eighteen.’ Zeg ik als ik uit gelachen ben nadat Jane dat zei. ‘Yes but here are the discos more crowded than in Holmes Chapel.’ ‘Do not worry, I'm going with a friend to the Park.’ Stel ik Jane gerust die gelijk rustig verder ademt. ‘What are you gonna do there?’ Vraagt ze nieuwsgierig en kijkt me met een vragende blik aan, ik schud voorzichtig mijn hoofd en kijk haar sip in de ogen aan. ‘He did it as a surprise.’.
Jane maakt een Awh geluidje en legt dan haar hand op mijn knie, ik draai me ogen en grijns. ‘Ooh exciting and why?’ Vraagt ze en ze trekt haar hand terug. ‘He made me mad.. began to feel regret and now he's going to make it right.’ Vat ik samen, ze hoeft het hele verhaal niet te weten. ‘Is he good?’ Vraagt ze alsof ik met een kluns omga.
‘I do not know if he is good at that, but I hope he does not screw up.’ Zucht ik en ik werp een blik op de tv, die gewoon verder speelt. ‘I do not think it's a miracle, that a guy asks for a second chance, he must really like you.’ Zegt ze en ik kijk haar gelijk met een uitgestreken gezich aan. ‘We're just friends.’ Zeg ik met de nadruk op vrienden. ‘Tell me if it become more than friends, good?’ Vraagt ze bezorgd, ik grijns. ‘Jane I'll do that.’ Zeg ik en ik klopt op haar schouder.
‘Nice, I wish you much pleasure with your usual friend.’ Zegt Jane en werpt een knipoog op me waarna ik gelijk in de lach schiet. ‘Thank you.’ Zeg ik door mijn lach heen. ‘When are you going?’ Vraagt ze als ik uitgelachen ben. ‘About an hour, so I'm still here with you to watch that drama soap.’ Zeg ik en ik knik naar de televisie, Jane kijkt me gelijk verdrietig aan. ‘That's good to hear about my favorite programme.’ Zucht ze. ‘Sorry.’ Mompel ik, ze begint te grijnzen en klikt het geluid aan van de televisie.
639 Woordjes, dit was niet zo spannend. =[ maar het volgende word wel leuk! Dikke Kus Iris
Er zijn nog geen reacties.