2
zeg wat jullie ervan vinden bij 2 reacties activeer ik pas weer een hoofdstuk!x
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Een paar tips!
1 decennium geleden1. Niet zo jagen! Je gaat veel te snel voor zo´n klein stukje! Beschrijf de omgeving waar ze is, wat ze in haar proefwerk krijgt en wat ze op haar brood heeft, bijvoorbeeld. Overbodige informatie, maar het stuk wordt dan langer en het gaat minder snel. Je kan ook haar gedachten meer beschrijven!
2. Getallen kun je het beste als woord schrijven, zoals tien. Dat ziet er mooier uit. Tenzij het 1023 of zo is, dan hoeft het niet.
3. Let op vraagtekens en punten als iemand iets zegt. Je moet ze dan ook gebruiken.
4. Zet soms eens een enter ertussen. Dit maakt het ook weer langer en overzichtelijker. Bijvoorbeeld als ze ergens anders aankomt, nadat iemand iets heeft gezegt of als ze ergens aan denkt.
Natuurlijk ga ik niet alleen maar tips geven, maar ook aangeven wat je heel goed doet.
1. Je spelling is vrijwel correct, voor zover ik dat in dit hoofdstuk kan zien. Dit leest fijner en ziet er netjes uit.
2. Je gebruikt aanhalingstekens en zet op de meeste plekken waar het nodig is een punt. Dit is erg fijn, in plaats van dat je moet raden wanneer iemand iets zegt, netjes dus.
3. Plaatjes zijn een leuke toevoeging, dus dat is ook een pluspunt.
4. Je houdt het interessant door een ´cliffhanger´ te gebruiken. Het is niet dat het spannend is, maar toch willen lezers meer omdat ze willen weten wie haar nou riep.
Dit was dus mijn preek, maar misschien vind je het wel handig. Zo niet, dan doe je er niets mee. Ik neem wel een abo.