9.01
We verlaten het cafétje waar we enorm goed hebben gegeten. Jammer genoeg zijn we te voet, want mijn voeten doen enorm veel pijn door deze killer pumps. Jerry loopt wat voor me en onverwachts spring ik op zijn rug. "Jerry, je wilt me toch wel dragen naar het huis? Mijn voetn doen pij-hijn" jammer ik zacht in zijn oor. Hij knikt van ja en begint meteen te spurten waardoor ik begin te gillen. Hij gaat zo snel dat ik van zijn rug spring uit angst. "Why did you jump off?" vraagt Jerry lachend. "I was scared" antwoord ik beschaamd. Jerry maakt een zacht awh geluidje en legt dan zijn ene arm onder mijn knieholte en zijn andere arm rust boven mijn kont. Hij tilt me op en ik leg mijn armen om zijn nek terwijl ik hem een zacht kusje op zijn wang geef. Zo loopt hij me naar het huis en zet me vlak voor de drempel neer. "Thankyou Jerry, you are the best!" roep ik terwijl ik al op weg ben naar mijn kamer. Plots herinner ik mezelf eraan dat ik nog steeds Jillian niet ge-smst heb. Ik zoek naar haar nummer in mijn jaszak en stuur haar een smsje.
Hey Jillian, Perrie here! The girl from the airplane, sorry i didn't text you, i was quite busy. x Perrie
Ik druk op versturen en leg mijn gsm dan weg. Ondertussen zijn Jade, Jesy en Leigh-Anne de kamer al binnengestormd om me te komen halen. Wij mogen nu naar de visagistes die ons een compleet nieuwe look geven.
Het eindresulaat is geweldig! Ik met de andere meiden van Rythmix lopen door naar waar we moeten zingen. Als we aankomen moeten we nog iets zeggen voor de camera en dan mogen we lopen naar waar Jessie J en Tulisa al zitten. Ik begin enorm veel te beven en Jesy geeft me een bemoedigend kneepje in mijn hand. We kijken elkaar nog vlug aan voordat we beginnen te zingen. De zenuwen gieren door mijn lijf maar ik moet ze in bedwang houden. Langzaam aan beginnen we ons liedje te zingen.
Wanneer het liedje gedaan is begin ik te wenen en mogen we weggaan. Ik voel me nu zo stom dat ik heb zitten wenen, maar ik was gewoon zo nerveus. We stoppen even voor een lange groepsknuffel en lopen dan, hand in hand, terug naar het huis, terug naar de anderen.
Reageer (3)
Snel verder hoor
1 decennium geledenwat een leuk verhaal snel verder
1 decennium geledenGeweldig stukje!Snel verder!
1 decennium geleden