Foto bij 7.01

Derde hoofdstukje van vandaag :) Dat verdient toch wel een paar reacties? :D <3

Samen met de meiden moesten we nu repeteren. En dat deden we tot het perfect was, en dat was het. Zo'n twee uur hebben we zitten repeteren en daarna zijn we aan tafel geschoven. Vanavond aten we spaghetti. Hmm, ik eet dat dus zo graag! Nadat alle borden leeg waren moesten Jade, Jesy en Ik de afwas doen, het was elk om de beurt afwassen en ik vond het niet erg. Ik liep vlug naar de kamer om mijn boxjes te halen en plugde toen mijn iPod in en speelde een willekeurig liedje af en begon mee te zingen. " I have known you my whole life When you were ten, you said you'd make me your wife Eight years later you won me over Just as I took the world on my shoulders I got used to living without you Endless phone calls and dreaming about you Always said that you were my man to be But I guess I was in love with your memory You know I love you, I really do But I can't fight anymore for you And I don't know, maybe we'll be together again Sometime, in another life In another life I know I said that I would keep my word I wished that I could save you from the hurt But things will never go back to how we were I'm sorry I can't be your world You know I love you, I really do But I can't fight anymore for you And I don't know, maybe we'll be together again Sometime, in another life In another life (another life) The way you're holding on to me Makes me feel like I can't breathe Just let me go, just let me go It just won't feel right inside God knows I've tried You know I love you, you know I do But I can't fight anymore for you And I don't know, maybe we'll be together again Sometime, in another life In another life, in another life In another life ... " Als het liedje gedaan is klinkt er applaus van de deuropening. Ik kijk om en zie daar een voor mij onbekende jongen staan. "Yeah, uhm... I'm sorry, i shouldn't have listen" zei de jongen me na een awkard stilte. "No it's okay. I'm Perrie by the way" stel ik de jongen gerust. "Oh, okay", begint de jongen mompelend, "I'm Jerry, Tulisa's cousin" zei de jongen me met een tandenpasta smile. Hij had enorm mooie tanden viel me op. Hij had enorm mooie blauwe ogen waar ik zo in zou kunnen verdrinken. Komaan Perr, don't. Ik mocht echt niet verliefd worden ofzo op hem. Ik keek achter me waar Jade en Jesy stiekem naar ons zaten te gluren. Ze zaten me te plagen door kusgeluiden te maken en te joelen. Ik draaide me terug om naar Jerry en lachte mijn tanden bloot terwijl ik zei dat ik moest gaan en verder doen aan de afwas. Hij wenste me nog succes met de show en verliet de kamer weer. "Oh lah-laah, does Perrie Edwards have a new crush?", begon Jade, "Or a new boyfriend instead", lachte Jesy er nog achter. "Ha-Ha-Ha, very funny girls. I can't fall in love with him, and besides. He's not my type." zei ik tegen hun en plakte er nog een knipoog achter ook.

Nadat we klaar waren met de afwas trokken we ons terug naar onze kamer om onze kleren uit te zoeken voor ons optreden. Morgen moesten wij ons liedje brengen voor Tulisa en natuurlijk moesten we er beeldig uitzien! 's Morgens zouden we een nieuwe look krijgen, ik kon niet wachten wat ze voor ons in petto hadden.

Omdat het voor sommigen al de laatste avond in dit huis was besloten we om nog wat tijd met z'n allen door te brengen, zonder Tulisa. Tulisa sliep hier niet eens! Eerst speelden we spin the bottle , maar dan wat gewaagder. Dus zoals het normaal gaat. Draaien en de persoon kussen waar de top eindigt, maar als je weigert die persoon te kussen moet je een kledingstuk uittrekken en een shotje drinken. Jesy draaide als eerste en haar fles stopte bij Jerry. Met volle teugen kuste ze hem en af en toe zag ik een tong ontsnappen. Een jaloerse steek ging door mijn buik maar waarom zou ik jaloers zijn? Het is niet alsof ik verliefd op hem ben, ik ben toch niet verliefd?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen