Foto bij 028~ Liam

^^Omg! LouAndNiall xD =] Klik Hier xD

Liam James Payne POV


Na het eten ben ik zo snel mogelijk naar een supermarkt gerend, omdat Niall veel van eten af weet heb ik hem maar niet thuis afgezet maar mee genomen, In de supermarkt hebben we twee karren genomen, een omdat Niall honger heeft en iets voor in huis, twee voor de picknick voor vanavond, ik ga straks Sophie bellen om haar uit te nodigen, maar dan moet ik eerst een mooi plekje vinden in het park en het daar mooi maken.
‘What do you use for a picnic?’ Mompel ik terwijl Niall en ik de kar het volgende gangpad in rijden. ‘Think Liam, it's not that hard.’ Zucht Niall en pakt de grootste chips zak uit het rek en gooit het in zijn kar. ‘I do not drink alcohol.’ ‘Then you do coke.’ Mompelt Niall Simpel terug, Man hij is goed in dit!
‘I do not like meals, we have just eaten.’ ‘Then you do a sandwich with herb butter.’ ‘Niall why are you so good at this?’ Mopper ik en ik sla mijn armen over elkaar heen. ‘I am a Horan.’ Zegt hij trots en wrijft over zijn buik. ‘Well, Horan What can I do?’ ‘Never mind I'll do it for you.’ Zegt Niall alsof hij me niet kan redden. ‘Thank you, what can I get it?’ Zeg ik enthousiast en ik kijk naar de lege kar, op de chips na.
‘Looking but a nice carpet in the housewares section.’ Mompelt hij en pakt nog een zak chips erbij. ‘Okay!’ Zeg ik enthousiast en ik loop het pad uit. ‘Sheesh that Liam.’ Hoor ik Niall nog zacht mompelen, ik gniffel en stap door naar de Huishouding afdeling.
Ik loop de afdeling in, en zie gelijk servetjes, ik grijp wat kleurrijke bij elkaar en plastic bordjes en plastic bestek, als ik een hoop bij elkaar heb zoek ik Niall terug, maar ik kan hem nergens vinden. ‘Niall?’ Roep ik door de supermarkt.
Dat had ik beter niet kunnen doen want opeens kijkt een meisje me aan, ik steek mijn hand op en grijns vriendelijk, gelijk stormt ze op me af en vraagt ze voor een handtekening en foto, waar ze de pen en papier vandaan tovert is onduidelijk maar ze duwt het zacht in mijn handen en slaakt een gilletje als ik haar babe noem.
Gelukkig zie ik Niall in de verte en storm ik op hem af, nadat ik haar goodbye had gezegt, ik leg de stapel spullen in de kar en samen lopen we naar de kassa, de kar is behoorlijk vol maar dat lijkt me ook logisch als je met Niall aan het boodschappen doen bent, we rekenen af en rijden naar huis, dropen daar de spullen en draai ik het nummer van Sophie.
‘With Sophie.’ Klinkt haar stem door de telefoon, haar stem heb ik zo gemist, die geweldige stem die eigenwijs maar ook stoer en verlegen in elkaar zat. ‘Sophie! with Liam, I have a surprise for you!’ Zeg ik enthousiast. ‘Liam? uh, what do you mean?’ Mompelt ze, alsof ze slaapt, alsof het heel laat is, maar het is pas half negen. ‘I want to apologize for this afternoon.’ ‘It's okay Liam. I also forgive Niall.’ Stelt ze me gerust, maar dit wil ik niet zo hebben.
‘Sophie please I will give you the surprise.’ Zeur ik tegen de telefoon, ze zucht en moet dan inzichzelf lachen. ‘Okay tell me, poseur.’ Gniffelt ze. Aansteller, wauw, orgineel. ‘Haha funny, okay, come in an hour to the park.’ Zeg ik. ‘Which park?’ ‘The park a few blocks away from your house.’ ‘Okay, you mean the Park Central?‘ ‘Yes! that! Make sure you reach the entrance are at half past ten!’ Roep ik enthousiast. ‘If I make you so happy Liam.’ Gniffelt ze. ‘Thanks Sophie, I'll see you there’ Zeg ik opgelucht. ‘Bye Liam.’ ‘Bye Sophie!’.

643 Woordjes! Oeff, dit hoofdstuk was slecht ;3 Hope u Like Dike Kus Iris (lol)

Reageer (1)

  • Itsinhis1DNA

    Het is niet slecht!!
    Snel verder!!!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen