027~ Liam
Liam James Payne POV
Samen ben ik met Niall door de stad gereden om een leuke nieuwe eet plaats te zoeken, mijn gedachten zitten bij elk persoon die ik zie lopen bij Sophie, alsof ze er tussen loopt wat ik niet door heb, maar ik weet wat ze aan heeft dus ze kan er niet tussen zitten, haar gevoelige smaak voor mode spreekt me aan, het is wild maar ook verlegen net als Sophie zelf, ik bedenk nu in mijn hoofd hoe ik sorry kan moeten zeggen, maar ik ben leeg, ik weet niks.
Ik stop de auto en haal mijn sleutel uit het slot en ik kijk naar Niall, die al zijn zonnebril heeft opgezet, ik wou dat ik voor een dag niet beroemd was en altijd bij Sophie kon zijn, want morgen moesten we gewoon naar de studio, en dan blijft Sophie thuis, alleen, in het appartement van haar tante, ik rek mijn handen uit en haal de zonnebril achter de spiegel vandaan en zet ik hem op mijn neus.
Ik haal even diep adem en sla dan de deur open, ik waarschuw Niall dat ik eruit ga, hij mompelt iets onverstaanbaar en stapt dan ook uit, we slaan de deuren dicht en ik klik de auto op slot, Niall loopt richting mij en we stappen de stoep op, hij heeft zijn handen verplaatst naar zijn zakken en sloft achter me aan de straat door, opzoek naar het perfecte restaurant.
Uiteindelijk zijn we maar ergens binnen gekomen en plaats genomen, het is een simpel restaurant.
‘Liam?’ ‘Uh?’ ‘Do you think that Harry has done more than Sophie console?’ Mompelt Niall terwijl hij de menukaart bestudeerd, ik haal mijn schouders op en zucht. ‘I don’t wanna think about it, but I think he didn't.’ Zeg ik. ‘But he is a charmer you know it.’ Zegt hij en legt zijn menu neer. ‘I know but then he started, Sophie is not a type that starts from nothing.’ Zucht ik en ik kijk hem aan, hij knikt en het is eventjes stil, we kijken allebei op de kaarten.
‘Yes.. How do you make it up?’ Vraagt Niall na een korte stilte. ‘I do not know, I think of a walk or to the carnival.’ Zucht ik maar ik weet dat dat langzaam normaal word met de jeugd. ‘Uhm I do want to help.. if you help me.’ Stelt Niall voor. ‘Is good, thanks Nialler. How may I help you?’ ‘We find all three Sophie amazing.’ ‘Yes.’ Zeg ik voorzichtig, volgens mij wil ik het niet eens weten. ‘I'll help you with that make up, will you help me with my first date.’ Zegt Niall met een waterig grijnsje.
‘But.’ Even twijfel ik. ‘We are friends, right? We help each other and support each other, we need to explain to her the awkward position.’ Zegt Niall, ik knik voorzichtig. ‘Yes that's true, I'll help you.’ Mompel ik. ‘Okay, how about the London Eye? or as now a restaurant.’ Zegt Niall enthousiast. ‘Not original.’ Mopper ik.
Het is even stil want Niall begint te brain stormen. ‘Uhm. Picnic in the park?’ Stelt hij uiteindelijk voor. ‘Go on.’ Zeg ik geïnteresseerd. ‘Then you care for good food and do it around the evening when the stars are there, then make sure that they come and study what they like it.’ Zegt hij, oh my. dat is een geweldig idee!
‘Niall you're awesome! But how do I find out? I'm not asking her.’ Zucht ik en besef het dan. ‘Spy or ask her friends.’ Stelt Niall voor. ‘How do I know who her friends are?’ Zucht ik hopeloos.
‘When I called her to make it right, she had just someone hanged, It can not be Harry because Harry is not pushy so she called with a friend, Because they miss or asks to come, so her friends can come. Otherwise, ask her or her friends miss her and you already have a subject.’ Zegt Niall, alsof hij een prof is in dingen verzinnen.
‘Niall you're awesome!’ Zeg ik enthousiast, gelijk heb ik een brede grijns op mijn gezicht. ‘What, there are friends for.’ Zegt hij terug met een grijns, vast omdat hij beseft dat ik hem ook ga helpen.
706 Woordjes Alweer Whoee =] Dikke Kus Iris Reactie?
Er zijn nog geen reacties.