026~ Niall
Niall James Horan POV
‘Okay then.. As I understand it you tell me.’ Zegt Liam met een onbegrijpelijke blik en slaat nog een keer zacht op mijn schouder. ‘I'm hungry.’ Zeg ik om me gedachtes ergens anders op te laten brengen dan Sophie, dan kan ik straks ook al mijn gevoelens weg eten. ‘Beautiful! That I was going to ask! Want to go to a restaurant?’ Zegt hij enthousiast en staat op. ‘Nandos?’ ‘No, not Nandos there we go too often, come, get up we're driving around.’ Stelt Liam voor en trekt me van de bank af. ‘Okay I get my wallet.’.
Samen lopen we het huis uit als ik en Liam onze spullen verzameld te hebben, onderweg naar de auto van Liam zien we in de verte Harry aan komen rijden, gelijk zit er een steen in mijn maag, ik bal mijn vuisten maar ik slik de woede snel weg.
‘Harry, where were you?’ Vraagt Liam, ik sta zwijgend naast hem toe te kijken. ‘I brought Sophie home, I saw her sitting on the sidewalk crying when I angrily walked down the street.’ Zegt Harry en hij sluit zijn auto. ‘She cried?’ Mompel ik zacht, Liam hoort me en herhaalt het iets harder. ‘Yes, and she asked all the time she was doing wrong.’.
Ik krijg een flasback terug van Sophie die in paniek raakte door Zayn mij en Liam en Louis, Harry die slimme duivel, hij hield zich er buiten en ging achter haar aan. ‘What did you say?’ Vraag ik. ‘She did nothing wrong.’ ‘And about us?’ Vraagt Liam. ‘Nothing, she asked me nothing. Just why we wear sunglasses.’ Mompelt Harry en haalt een hand door zijn krullen.
‘Ah, and then what?’ Vraagt Liam. ‘I told her that I was famous, but she began to laugh at me hard.’ Zegt Harry met een waterig lachje, ik knik. ‘Oh.’ ‘Yes and I said that she had to relax and I brought her home.’ Zegt Harry met een twijfelend gezicht. ‘I have apologized over the phone.’ Zucht ik, Harry knikt.
‘I have not, I have to think of something special so that I can show that I'm very sorry.’ Zegt Liam, natuurlijk hoe had ik het niet kunnen weten, Liam is goed is sorry zeggen, en hij is ook super romantisch in dat gebied, Harry is een charmeur en volgens mij heeft hij het al begelgd met praten, ik wil er niet eens aan denken als het verder is gegaan, dat zal vast niet, vooral niet als Sophie net huilde.
‘And sincerely! what are you doing by the way?’ Zegt Harry en stoot me uit mijn dromen, afwezig kijk ik op. ‘I'm with Niall search for a new restaurant.’ Zegt Liam en slaat zijn hand op mijn schouder, ik knik en hou het bij een grijnsje.
‘Unfortunately no nandos.’ Zeg ik triest en Harry schiet in de lach. ‘Because you eat too often Niall, otherwise go to Nandos tomorrow.’ ‘I will.’ ‘Properly.’ Mompelt Liam. ‘Niall then come, Harry do you want to go too?’ Stelt Liam voor maar Harry schud zijn hoofd hevig. ‘No I'll stay here at home.’ Zegt hij. ‘Okay, bye Harold.’ Zeg ik vrolijk. ‘Do not call me that Niall.’ Zegt Harry en kijkt me met een waarschuwende blik aan. ‘Hazza it's just a joke.’ Zegt Liam met een grijns, maar ik zie aan hem dat hij toch bang is dat Harry het te serieus neemt. ‘So what. Niall know I hate that nickname.’ Sist Harry en werpt een blik op mij.
586 Woordjes alweer =] op vervolg op het vorige stuk(je) hihi =] Sorry dat ik 1 dag niks heb gepost. zoals jullie weten is het voor mij vakantie en ben ik in Tsjechie en dus ben ik af en toe afwezig. maar er komt nog een hoop aan binnekort. En ik heb mijn juf getekend omdat ik het beloofd had hier een link:
Klik op deze Tekst Dikke Kus Iris
Er zijn nog geen reacties.