Foto bij 025~ Niall

^^ Louis ;p

Niall James Horan POV

Stom! ik kwam te onzeker over! Wat zal Sophie wel niet denken; “Oh Jee, Niall is gevoelig” Ik ben niet gevoelig, waar ben ik bang voor? ik hou van Sophie! ik ben niet gevoelig, ik ben nerveus om verkeerde reacties te krijgen! Ik sla mezelf met mijn vlakke hand op mijn voorhoofd, Waar ben ik bang voor? die vraag blijft in mijn hoofd spoken, Harry die Sophie van me weg neemt? Of Liam die met zijn pupie ogen en zijn wijze worden haar motiveert, wat ben ik eigenlijk.
Achter me hoor ik voetstappen, boos schrop ik tegen de tafel. ‘Niall, are you hungry?’ Hoor ik een stem zeggen nadat de deur open is geslagen. ‘Go away.’ Snauw ik en ik draai me om en tref daar een geschrokken Liam aan, leuk hij is het laatste waar ik zin in heb, terwijl we beste vrienden waren. ‘Niall what is it?’ Vraagt hij en loopt op me af, ik kan niet boos zijn op mijn vrienden, dat kan ik gewoon niet, ik ben gewoon jaloers op hem.
‘Sorry, I was in my mind.’ Mompel ik en Liam komt op de bank leuning hangen. ‘Okay, Is everything okay?’ Vraagt hij en legt zijn hand op mijn schouder en kijkt me met vragende ogen aan. ‘Yes... No! Maybe..’ Stamel ik en ik kijk hem aan en bijt zacht op mijn lip. ‘Hey buddy, You know you can tell me everything I hope you know that.’ Stelt Liam me gerust en slaat op mijn schouder.
‘Yeah I know, but you do not understand.’ Zucht ik, als ik hem over mijn gevoelens laat weten over Sophie word hij eerder bozer dan blij of bezorgd over me, Sophie betekend net zo veel voor hem als voor mij, ik krijg het warm als ik haar zie, sprakeloos en ik kan moeilijk ademen, mijn ogen richt ik dan meestal op haar lippen en haar mooie lichte ogen waar ik wel duizenden liedjes over kan schrijven, haar lach waar ik wel duizenden kusjes op kan geven en haar haar, waar ik mee kan spelen als ik haar als vriendinnetje had.

355, das weinig.. nou eigenlijk was het in totaal 980 woorden ofs. dus hak ik de knoop even door en plaats ik zo een niet stukje. Dikke Kus Iris

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen