022 Harry Styles
Lang verwacht, maar daar is ie dan! Het Hazza POV.
Ik had er zelf nog wat aan willen veranderen, maar ik ben op het moment zoo druk bezig met school en werk. Vanaf volgende week moet ik ook over gaan werken ivm. Kerstperiode...
Maarja geen foto omdat ik dit even in een login snel te doen op m'n mobiel activeer...
Ik peer um maar weer eens naar werk.
A massive Thank you for The top !!!
Love ya!!!
Ik had er zelf nog wat aan willen veranderen, maar ik ben op het moment zoo druk bezig met school en werk. Vanaf volgende week moet ik ook over gaan werken ivm. Kerstperiode...
Maarja geen foto omdat ik dit even in een login snel te doen op m'n mobiel activeer...
Ik peer um maar weer eens naar werk.
A massive Thank you for The top !!!
Love ya!!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (25)
Sprakeloos! WAAUWIEE <333333.
1 decennium geledenPrachtig gewoon.
naahwww dit is té schattig....ik wil ook zo'n vriendje...alleen moet ik er dan eerst eentje zien te vinden. haha dat wordt nog een hele opdracht . Maar hazza is gewoon zooo ontzettend schattig voor Mexx.
1 decennium geledenLoveYaaaaa
xxxx
Aawwwhh, dit is echt ZO lief. Ik zit gewoon te fangirlen hier. Echt, eindelijk! God damn. Zo lang moeten wachten eh. Altijd wacht ik tot je wat post en dan ben ik weer helemaal blij als er wat is. Echt, je bent zo'n geweldige schrijfster. Heb het je nooit verteld, maar ik vind het zo'n eer dat je mijn verhaal leest, whihi. Het lijkt allemaal ook zo echt weet je. En die gevoelens kan je supermooi beschrijven. Niet te veel niet te weinig, echt gewoon wauw.
1 decennium geledenLove you and love your story!
Snel verder mopp
xoxoxo Lizzy
keimooi geschreven <3 xx
1 decennium geledenik moest net naar voetbal training toen ik dit las en toen was ik zo blij dat het zo liep dat ik 5 van de 7 keer heb gescoord terwijl ik dat nooit normaal doe dus je verhaal brengt me geluk!!!!!
1 decennium geledenasje een bloemetje omdat je het zo goed doet