Foto bij 024~

^^ Harry ;p

Hij grijpt met zijn hand mijn kaak en kijkt me aan, weer zitten er een paar millimeters tussen ons, maar dat verbreekt hij als hij zijn ogen sluit en dichterbij komt.
Onze lippen raken elkaar zacht en er loopt een lichte kippenvel over mijn huid, mijn buik kriebelt en laat zijn andere hand ook rusten op mijn kaak, nog steeds zitten we samen op de stoep, langzaam haalt hij zijn lippen van de mijne en kijkt me dan aan, ik open mijn ogen en zie een grijzende Harry voor me. 'And how do you prove it with a kiss?' Mompel ik met een brede grijns rond mijn mond. 'I am sorry my feelings tells me sometimes what i need to do.' Zegt hij, man wat is hij een charmeur.
Ik rol met mijn ogen en kijk hem met een grijs aan 'So i did nothing wrong?' Vraag ik voor de zekerheid, hij schud zijn hoofd. 'You did nothing wrong Sophie.' Zegt hij en staat op, steekt zijn hand uit en trekt me omhoog. 'Go home take à bath and relax, i take care of the mistakes.' Zegt Harry en trekt me in een knuffel en wrijft over mijn rug, wat langzaam klef begint te worden, ik duw Harry van me af en bedank hem.
Als we samen naar zijn auto zijn gaan lopen, hoe hij hier gekomen is, rijden we weg om mij veilig thuis te brengen, mijn voeten zijn moe en ik heb een beetje slaap, ik sluit mijn ogen en val met mijn hoofd tegen het raam in slaap,
Ik voel een hand tegen mijn arm aan duwen en ik open mijn ogen, blijkbaar zijn we er al, met een brede grijns kijkt Harry op na een flauw grapje te hebben gemaakt.
‘Thank u for bringing me home.' Zeg ik en ik stap uit en sla de auto deur dicht, hij zwaait vriendelijk en rijd dan de straat uit, ik loop het appartement in en tref een kille stilte aan, Jane is dus weg en heb ik het rijk tijdelijk voor me alleen, ik loop naar de badkamer en zet het bad aan, het bad laat zich langzaam vol lopen met water en ik kleed me ondertussen uit, mijn mobiel gaat af, ik buk en haal uit mijn broekzak mijn mobiel, als ik onbekend zie twijfel ik maar neem ik toch op..
‘Sophie here.’ Mompel ik en ik kijk naar mijn spiegelbeeld. ‘Sophie I'm so sorry to just.’ ‘Who is this?’ ‘Horan, Niall Horan.’ Hoor ik aan de andere lijn, ik grijns en draai met mijn ogen. ‘It is good Niall.’ ‘Thank you, I'm sorry, can you give me another chance?’ Hoor ik zijn stem smekend zeggen. ‘For what, we're still friends.’ Zeg ik en ik loop naar het bad om te voelen hoe warm het is. ‘Thanks, I'm glad to see you happy again glad to hear.’ Zegt hij met gebrekkig Engels. ‘Please.’ Zucht ik. ‘Sorry, what are you doing?’ Vraagt hij om op een ander onderwerpt te schieten. ‘I just wanted a bath.’ Ik draai de kraan dicht, aangezien het bad al vol zit.
‘Oh.. oh okay.. Have fun.’ Hoor ik Niall denken. ‘Thank you. I think.’ ‘Haha, I'm so glad you've forgiven me.’ Zegt hij enthousiast. ‘Good.’ ‘Okay..’ Mompelt Niall. ‘Yes.. I'm going to take my bath Niall.’ Zeg ik om het stille gesprek te eindigen. ‘Bye Sophie’ ‘Bye Horan.’ Ik hang op en leg mijn mobiel op de wasbak, voorzichtig doe ik mijn voet in het warme bad en laat ik me langzaam er helemaal in glijden, om al mijn problemen te vergeten, neem ik diep adem en ga ik onderwater.

607 Woordjes =] Ben nu in Tsjechie.. en.. ik ga misschien Gotta Be You Coveren.. als het lukt laat ik een link achter bij mijn verhaaltjes. =] sws gaat dat faalen. haha! Dikke Kus Iris

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen