Ik gebruik in het verhaal vooral de namen van de acteurs, dus hier een lijstje wie wie is! ;)

victor- Walter Joyce- Marieke Noa- Gamze
Nienke- Loek Patricia- Vreneli
Amber- Iris Jeroen- Sven
Fabian- Lucien Mick- Vincent
Appie- Achmed Trudie- Magda

Ik duw de deur verder open, en ga voorzichtig naar binnen, opeens hoor ik iemand zeggen: Je bent te vroeg.
Ik schrik me kapot, ik draai me om en zie Victor staat. Hij lacht , schrok je? Ja nogal zeg ik.
Haha, sorry, Ik ben Walter, en hij schud me de hand. Loop je mee? De andere acteurs zijn in de keuken. En ik loop achter Walter aan.
We komen de keuken binnen, daar staan ze dan, met zijn allen. Mijn helden, mijn lievelingsacteurs! Loek en Iris zijn de eerste die naar me toekomen gelopen.
Hey, jij moet Anne-Roos zijn en Iris knipoogt. Eh ..ja, mag ik jullie handtekening? vraag ik een beetje onzeker. Tuurlijk! Zegt Loek en ze pakt mijn pen aan.
Dan stellen alle andere acteurs zich voor. Even later, als mijn moeder weg is, en ik alle handtekeningen heb. Zitten we met ze'n alle in de woonkamer.
Dan verteld Loek mij de verassing. Nou Anne-Roos! In het mailtje dat je hebt gekregen, stond dat je een rondleiding had gewonnen.
Nou, dat is ook zo maar.....er is nog veel meer! Je mag 2 weken, met ons in het Huis Anubis komen wonen! Echt??? Supervet!!! en ik geef Loek een knuffel.
Ja en....morgen, nemen we allemaal onze rollen weer op ons....dus spelen we allemaal weer nienke, amber enz..
Dus, mag je met ons raadsels oplossen, en eigenlijk ''meespelen'' in Anubis.
Wauw! ik vind het echt supercool....Opeens horen we een keiharde knal... iedereen kijkt geschokken naar de deur...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen