De aankomst
Die ochtend word ik wakker, en ik weet gelijk weer wat er vandaag was, de rondleiding op de set van Het Huis Anubis!
Ik heb er zoo veel zin in, en opgewonden sta ik op.
Ik sta voor mijn kledingkast, wat zal ik aan doen? Hmm..ach, wat maakt het uit, en ik pak mijn lievelings spijkerbroek, en een fijn Tshirt.
Ik doe mijn haar in een paardenstaart, en ik loop naar beneden. Ik pak een broodje uit de mand, als de telefoon gaat.
Mijn moeder neemt op.. Hallo? --- ja dat klopt--oke ik zal het doorgeven--bedankt, ---dag.
Vragend kijk ik mijn moeder aan, Studio 100, ze vroegen of je ook logeerspullen kon meenemen. Huh? waarom? vraag ik verbaasd.
Geen idee, een verassing zeiden ze. Oke...zeg ik en ik denk na terwijl ik mijn brood eet.
Later die dag:
We zitten in de auto, ik heb een volle tas mee, want ik wist echt niet wat ik mee moest nemen...
Ik word toch wel een beetje zenuwachtig nu, alle acteurs zien..
Het word vast super, denk ik bij mezelf. We komen aan op de parkeerplaats, en ik stap uit.
Ik draai me om, en....Woow! Daar staat het huis, de set, hoelang heb ik hier wel niet overgedroomd!
Voorzichtig loop ik naar de deur, hij is gewoon open...zou ik gewoon naar binnen gaan?
Er zijn nog geen reacties.