Foto bij 017 Mexx Smith

Jullie. Spelen. Vals!
gaan ze leuke reacties geven die me overtuigen om nog een stukje te posten...
Valsspelers ;).
Nou ja, jullie hebben tenmiste wel gewonnen :).

Okey, ik hoorde net dat het inbraakalarm bij de action waar ik werk, af ging... Welke gek wilt er nou iets jatten van de action?! Dat vraag ik me wel vaker af trouwens. Het is serieus nooit duurder dan mega goedkoop, ga dan schilderijen jatten die veel waard zijn xD.
Oh wacht, dat is ook al gedaan in rotterdam xD... Whoops..
In ieder geval... Focus Rowie..

In dit hoofdstuk zullen heel wat dingen iets duidelijker of bevestigd worden... En volgend hoofdstuk heef ook een heel belangrijk stukje, iets wat hier al heel diep in verborgen ligt ;).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • AnkePayne

    Please snel verder!!

    1 decennium geleden
  • nialldream

    Alstublieft nieuwe hoofdstuk. <3 ( ik voel me nu heel netjes..)
    grof gezegt; SNELVERDER <33. $
    haha me like! xxx

    1 decennium geleden
  • LoveBambi

    Naja, dat ik geen tickets heb wist je al :(
    Maar OH EM GEE! Dit klinkt heel logisch, maar aan de andere kant ook weer niet. DUBBELZIJDIG TAPE!!!

    Maargoed, snel verder jij, love it!!!

    xoxoxo Bambi (H)

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Ik hou van mijn zwarte nagellak op dit moment.
    Maar dat zg ik vandaag al de hele tijd in mijn reacties...

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    en dan komt harry daar naar toe omdat hij zo nu en dan met hun praat want hij mist mexx. :}
    en harry wist niets van het plan want dan zou hij zichzelf niet kunnen tegen houden en naar haar toe te gaan.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen