Ronde 1 Opdracht 3 Beoordeling door Eepiline
Eerst wil ik iedereen feliciteren met wat jullie van deze opdracht hebben gemaakt, er zitten echt goede en mooie dingen tussen. Respect voor de mensen die het (op tijd) hebben ingediend.
Ik heb nog nooit zo’n AMV gemaakt, dus veel verstand van de technieken heb ik niet.
De filmpjes zijn –indien gevraagd- op Youtube bekeken in 1080p.
Om opmerkingen te hebben, moest ik echt beginnen muggenziften, want dat jullie er zoveel tijd en moeite hebben erin gestoken, betekent al veel.
Ik heb nog nooit zo’n AMV gemaakt, dus veel verstand van de technieken heb ik niet.
De filmpjes zijn –indien gevraagd- op Youtube bekeken in 1080p.
Om opmerkingen te hebben, moest ik echt beginnen muggenziften, want dat jullie er zoveel tijd en moeite hebben erin gestoken, betekent al veel.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Over het gebruik van interpunctie kan ik me in vinden... Ik ben zelf namelijk niet echt een schrijver, eerder meer richting de kant van het bewerken, en op dit moment is dit soort gedoe helemaal 'in' en ik heb er verder niet echt bij nagedacht. De lyrics die verschillen vond ik ook al vaag, ik meen ook dat ze twee keer hetzelfde zegt maar de lyrics die ik heb gebruikt zeiden wat anders, vandaar.
1 decennium geledenIk snap alleen niet wat je bedoelt met een 'inleiding' ?
Afin, ik ben er erg blij mee en stiekem erg trots ^^