meneer Damstra =Leraar Geschiedenis
Lindsey= bff w/ Tes
Scott= nieuwe mysterieuze jongen
kelly,kayleigh,shannon,suzanne,elise= goede vrienden
Jason,Jordan,Marcello,Jim,Leon,Zayn en Niall= Mooiboys<3
Alice= Nichtje

Tes giechelde wat heen en weer met Lindsey.Lins on vet goed tekenen dus tekende ze steeds heel mooi Tes. tot meneer Damstra achter de 2 meiden stond. Lindsey moest naast bas en ik weer alleen net als vroeger. er werdt hart gebonkt op de deur en meneer Damstra liep weer eens kreunend naar de deur toe tot hij Scott zag hij gooide de deur open een tierde welkom,welkom jongens dit is scott. ehm wil je nog wat over jezelf vertellen? vroeg meneer Damstra voorzichtig Scott zuchte alsof hij 10 kilo moest optillen hij zij steunend hay ben Scott ben 16 . en hij was stil. Meneer Damstra vroeg of hij nog hobby's had. Maar scott mompelde wat dat hij basketbalt. meneer Damstra zuchte en zij ehm ga maar naast Tes plaatsnemen. en Tes even rustig aan he. Scott keek haar aan. tes zuchte en keek steeds helemaal verleifd opzij. Lindsey zag het en moest zo lachen dat meneer Damstra haar wegstuurde. Scott vroeg aan Tes hoe ze heette. Ze giechelde en zij hoi ik heet tes. Mooie naam zei Scott mag ik wat vragen want iedereen kijkt kwijlend omhoog naar de muur. O jah haha de klok hangt daar zoals je ziet en vanaf het laatste kwartier tellen we bij Meneer Damstra Altijd af. Scott lachte net iets te hard. Meneer Damstra werd boos omdat je nieuw bent moet je alleen van plek wisselen vanaf morgen is het voor jou ook voor het echt. Scott wou net opstaan toen de bel eindelijk ging. iedereen pakte razend snel hun tas in eindelijk vrij. Ze huppelde nog even snel naar scott. Ehmm scott ik en een Paar vrienden blijven altijd even hangen wil jij ook blijven. Waar vroeg Scott. ehm nou ja hier op het school plein. Met alleen meiden zeker mooi niet. Nou nee uit onze klas komen de populaire jongens meestal. Jason,Jordan,Marcello,Jim,Leon , Zayn en Niall . van de meiden Lindsey, Kelly,Kayleigh,Alice,Shannon,Suzanne,Elise. oke ik blijf ook wel even. oke mooizo ik zie je zo ik ga snel kijken of Lins moet nablijven. dan zie ik je bij de fietsenkelder. en anders heb je Whatsapp? eh ja zei hij en ook abo ja zei hij trots oke wacht wat is je nummer ehm oke daargaatie 0612345678 ik app je wel tot zo.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen