Hoofdstuk 17
Vergeet zeker geen abo te worden <3
Over de foto ; IK WIL ZO'N KNUFFEL!!!!!
MissMalikXx
In het huis van Louis.
28 september
21h12
Het liedje van Louis' auditie bij x-factor galmde door het huis.
Het was de ringtone van zijn moeder haar gsm.
Ze had het altijd al mooi gevonden als haar zoon dat zong.
Ze nam op.
"Hallo met Johannah."
"Hoi Johannah,je spreekt met de moeder van Liam,ik heb goed nieuws."
"Echt?!Wat is er?!" Antwoordde ze enthousiast.
"Er heeft iemand die mysterieuze man gezien in de supermarkt,het klopte echt volledig met de beschrijving."
"Dat meen je niet?!"
"Jawel,de politie gaat nu dag en nacht aan die supermarkt staan,en als hij weer opduikt gaan ze hem volgen.Ze zijn er bijna zeker van dat dat hen naar onze kinderen brengt."
"Wow!Dat is geweldig nieuws!Ik hoop dat hij snel weer naar de supermarkt gaat!"Zei Johannah lachend.
"Ja,ik hoop het ook!Dus licht jij de andere moeders in?"
"Ja,tuurlijk,tot de volgende keer."
En Johannah verbrak de verbinding.
Ze lichtte de andere moeders ook in , en zij waren natuurlijk ook superblij met het nieuws.
Johannah zette de tv aan en keek naar de dvd van x-factor.
Ze vond het superleuk om het hele avontuur opnieuw te bekijken.
Wat zal ze blij zijn als ze haar zoon weer een dikke knuffel kan geven.
In de schuur
29 september
2h49
De jongens hadden zich heel de dag nog verveeld.
Ze hadden wat liedjes gezongen,maar in zo'n schuur is dat natuurlijk niet zo leuk als op een podium.
Ze hadden ook wat spelletjes verzonnen,maar dat werd al snel saai.
Van verveling waren ze dan uiteindelijk in slaap gevallen.
Opeens schoten ze alle 5 wakker.
Dat was natuurlijk geen toeval.Mister X stond in het deurgat.
"Hallo jongens.Lekker geslapen?"Zei Mister X lachend.
"We sliepen lekker,totdat jij hier binnenkwam."Zei Zayn met een schorre stem.
"Ooh,wat jammer."Zei Mister X sarcastisch."Ik kom het volgende slachtoffer halen."Zei hij.
Harry stond al recht.
"Blijf jij maar zitten."Zei Mister X met een vlammende blik in zijn ogen.
"Het was na Zayn toch mijn beurt?"Vroeg Harry verbaasd.
"Normaal gezien wel,als jij niet zo'n domme angst zou hebben.Ik heb niet echt zin om naar een pretpark te rijden.Dus is het nu aan je gestreepte vriendje.
Louis stond recht.
Mister X nam Louis mee naar de andere schuur,en ook hij moest op de omgebouwde sinaasappelkist gaan zitten.
"Je gaat het nog moeilijk krijgen',zei Louis lachend,"ik heb helemaal geen angst."
"Dat kan wel best zijn,maar je hebt wel een vriendinnetje,Eleanor is het niet?Antwoordde Mister X.
Louis knikte.Hij had dan misschien geen angst,maar van Eleanor moesten ze afblijven.
"Ik zal haar eens bellen."Zei Mister X lachend.
De pieptoon galmde door de schuur.Alles leek zoveel luider als je bang was.
"Heeeeelp,Louis,Help me alsjeblieft!!!" Zei Eleanor.Je hoorde de angst in haar stem.
"Wat ben je met haar aan het doen?!"Vroeg Louis op een dreigende toon.Maar eigenlijk was hij even bang als Eleanor nu was.
"Ooh niets,luister maar gewoon."Mister X had er zoals altijd weer plezier in om een ander zijn angst te zien.
"Eleanor,hou vol,als ik hier wegkom,zal ik ze wel krijgen."Antwoordde Louis dapperder dan hij eigenlijk was.
Mister X lachte weer.
"Louis,heeelp!'Riep ze weer."Ik..."
De verbinding werd verbroken.
"Jij vuile rotzak!"Riep Louis,de tranen stroomden ook bij hem over zijn wangen.
Hij zou het niet overleven als er met Eleanor iets zou gebeuren.
__________________________________________________________________________________________________________________________
Morgen weer een nieuw hoofdstukje.
Vergeet geen reactie te schrijven als je het goed vind,en anders ook
Veel kusjes
MissMalikXx
Reageer (4)
Neeeee!! superlouis red haar! snel verder! .x
1 decennium geledensnel verder spannend
1 decennium geledenOmfg no! Eleanor!! Haha "als jij niet zo'n domme angst zou hebben" ik lag stek xx
1 decennium geledenNee, wat een piepzak, snel verder!!!
1 decennium geleden