Foto bij 020~ Harry

^^ Same Pic, sorry maar het ging nog even verder. ;3

Harry Edward Styles POV

‘You two know each other?’ Zegt Liam met een frons op zijn gezicht, en kijkt dan van Sophie naar mij en Niall, Sophie knikt en wij daarna ook. ‘Yes yesterday at Nandos.’ Mompelt Niall. ‘And me on the street.’ Zeg ik met een grijns, waarna Sophie gniffelt. ‘What a huge coincidence!’ Zegt ze met een grijns. ‘Yes it is.’ Zegt Niall.
‘Hi I have not known you, I'm Zayn.’ Zegt Zayn uit het niets om de verwarring weg te halen en hij steekt vriendelijk zijn hand naar Sophie uit. ‘And I'm Louis.’ Zegt Louis als ze klaar zijn met handen schudden en steekt zijn hand uit.
‘I'm not Horan but I'm Niall.’ Zegt Niall en steekt dan ook zijn hand uit om hem te schudden, als ze klaar zijn is het mijn beurt, ik krijg het warm maar ik krijg geen kleurtje. ‘My name did you good.’ Zeg ik en ik krijg eindelijk oogcontact met Sophie, net als in mijn dromen maar dat ging nog verder tot een zoen, ze grijnst.
‘Get the movie to start, I just throw my ice cream away.’ Zeg ik als ik haar hand los laat en ik draai me om naar de prullenbak waarna ik mijn ijsje weg gooi, ik had nooit verwacht dat het meisje waar Liam het over had Sophie deze starbucks Sophie is, bij die gedachte draai ik me om en zie ik ze allemaal op een rijtje naar me toe lopen, en sluit ik bij hen aan in het rijtje. ‘Who will sit next to who?’ Zegt Zayn en hij kijkt ons allemaal aan met zijn grote bruine puppie ogen. ‘I do not care.’ Zegt hij er achterna.
‘I'll go next to Zayn and then Harry beside me. Then Sophie beside Harry. Liam beside Sophie and Niall next to Liam?’ Stelt Louis voor met gebaren erbij. ‘But I would actually be sitting next to Sophie, if necessary.’ Zegt Niall, ik merk aan hem dat hij ook iets voor Sophie voelt en jaloers is. ‘Well I do agree with the proposition.’ Zeg ik en ik werp een blik op Niall die zich aanpast tot de rest. ‘We do it.’ Zegt Liam en klapt enthousiast in zijn handen.
‘Can I help you?’ Vraagt de kassa vrouw. ‘Yes six cards for-’ ‘21 jump street!’ Onder breekt Louis Liam. ‘Everyone pays for itself?’ Vraagt de mevrouw en kijkt ons allemaal een voor een aan. ‘Yes.’ Zegt Zayn. ‘Okay.’ Zegt Sophie en wilt haar portemonnee uit haar hand tasje halen maar Liam houd met zijn hand de hand van Sophie tegen. 'Sophie I got it, it was my idea to come here.’ Zegt hij en hij pakt zijn portemonnee uit zijn zak en haalt er twee briefjes van tien uit. ‘Okay, thank you.’ Zegt Sophie en kijkt Liam in de ogen aan, als ze net meer dan een seconde oog contact heb, wil ik het verbreken. ‘You want a drink Sophie?’ Vraag ik en gelijk is de oog contact tussen Liam en Sophie voorbij, en zie ik op de achtergrond Liam me verbaasd aan kijken.
‘No thank you. I do myself. Thank you.’ Zegt Sophie met een grijns. ‘Or something to eat?’ Stelt Niall voor. ‘Guys it's good. I'll be fine.’ Zegt Sophie en kijkt naar haar schoenen. ‘Come we go to the room, we went to watch the other trailers.’ Zegt Zayn, gelijk kijkt iedereen op en lopen we richting de zaal.

573 woordjes =] Dikke Kus Iris. Reacties?(flower)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen