Foto bij 018~

^^ Awh Niall. =]

Sophie Abbie Smith POV

‘Shit!’ Mijn ogen vliegen open als ik ontdek dat het licht is, ik draai me om naar de wekker en ondek dat ik nog een uur heb om op te staan, aan te kleden, ontbijten voor Liam komt, ik duw me omhoog en ik sla de deken van me af, zuchtend kijk ik de kamer rond en stap ik uit het bed en loop recht naar de kast. ‘What shall I do?’.
‘You talk to yourself?’ Ik schrik me kapot als ik merk dat Jane in de deur opening is komen te staan, soms zijn haar plostelinge reacties echt om te gillen, mijn hand laat mijn hart los en rustig kalmeer ik tegen de kast. ‘No I was just wondering.’ Zucht ik. ‘Oh, what you gonna do then?’ Vraagt Jane en stapt de kamer meer in. ‘I'm going this afternoon hanging with friends.’ ‘And are you worried about that?’ ‘Yes.’ ‘Do that new set of clothes.’ Zegt Jane, en gelijk herinner ik me het nieuwe setje kleding die ik had gekocht voor ik naar London ging.
‘Is that not too cold?’ ‘Well then you put a pair of leggings under, honey do not worry.’ ‘thank you Jane.’ ‘The food is ready, you come?’ ‘Yes well I'm coming.’
Jane verlaat met een knipoog de kamer en sluit de deur achter zich, uit de kast haal ik de blauwe trui en het roze broekje wat meer geschrikt is voor in de zomer, ik trek het aan en loop naar de badkamer en daar bekijk ik het eindresultaat, ik ben tevreden, ik draai mijn haar in een knot en loop de badkamer uit, zonder meak up.
‘That looks cheerful.’ Zegt Jane als ze mijn look bekijkt, ik heb toch maar geen legging aan gedaan omdat het zonnetje schijnt. ‘Thank you.’ Zeg ik en ik kijk met een glimlach wat Jane doet. ‘I made ​​an egg with tea, milk and sugar you have to do for yourself.’ Zegt ze als ze opmerkt dat ik over haar schouder mee kijk, ik ben nu nog langer dan Jane maar dat was ik al. ‘Okay.’ Mompel ik en ik kijk hoe Jane naar de tafel wijst.
‘There are fresh croissants on the table which I had bought from the bakery. when you were so good was sleeping.’ Zegt Jane en kijkt me dan met een glimlach aan. ‘Why dind’t you wake me?’ ‘That I wanted to do when you get to the cabinet. I could not know that you have a date.’ Zegt Jane en begint te gniffelen. ‘It's not a date it's just.. as friends.’ ‘Ok if you say so dear.’ Zegt ze en geeft me een dikke knipoog.
Ik draai met mijn ogen en ik loop naar de tafel waar ik een stoel naar achteren schuif en plaats neem. ‘Do not you come eat?’ Vraag ik als Jane nog steeds in de keuken staat. ‘Yes I'm waiting for my coffee.’ Zegt ze en tovert haar koffie in de lucht. ‘Oh okay.’ Zeg ik en ik pak een croissantje van de schaal en ik snij hem open, doe er boter en jam op en begint hem op te peuzelen.
Na een glas melk erachter aan te hebben gedronken kom ik erachter dat ik tijdnood heb, snel til ik mijn bord op en leg ik hem in de keuken. 'Will you just relax, I'll do that.' 'Thank you Jane you're the best.' Zeg ik en ik druk een kus op haar wang, ik loop snel naar de logeer kamer en grijp dan mijn mobiel en portemonnee bij elkaar, ik zeg gedag als ik merk dat het 1 uur is en haast me dan van de trappen af, want de lift is niet snel en ik wil niet Liam laten wachten.
Eenmaal beneden tref ik Liam aan met een zonnebril op die tegen een auto leunt, hij heeft niet door dat ik er ben, dus laat ik hem schrikken, elke stap kom ik dichterbij Liam en dan grijp ik hem vast. 'Boo!' Roep ik waarna Liam helemaal paniekerig in een spastische beweging slaat, ik schiet in de lach en langzaam word Liam rustig. 'You scared me.' Zegt hij met een pruillip waar ik alleen maar meer van moet lachen. 'May yet?' Zeg ik en hij kijkt me in mijn ogen aan. 'You look beautiful.' Fluistert hij. 'Thank you.' 'Come we go.'.
Als een echte heer doet hij de deur voor me open en stap ik in, met een grijns doet hij de deur dicht en stapt aan de andere kant ook in, hij draait de sleutel om en kijkt me dan met een grijns aan. 'Where?' Vraag ik als we een paar minuten al op weg zijn. 'Introduce you with my friends.' Grijnst hij en focust zich dan weer op de weg. 'Yeah I know but where? silly.' Zeg ik met een brede grijns, onder tussen heb ik mijn benen al op getrokken en mijn armen eromheen geslagen.
'You have invented a new name for me?' Vraagt hij en kijkt me even met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Yes something.' Zeg ik en ik kijk naar mijn zwarte pumps. 'We go to the cinema.' Zegt Liam nadat het een tijdje stil was. 'Fun!' Roep ik enthousiast, waarna ik me een beetje schaam. 'Yes.. that's it.' Mompelt hij.

881 Woorden, grappig getal =] Haha! Dikke Kus Iris, Reacties? (flower)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen