Hoofdstuk 13
Ik rijd weer naar het huis van Elize, ik vind het raar om het mijn huis te noemen. Ik bel aan omdat ik nog geen sleutel heb en Elize doet open. 'Waar was je nou?' vraagt ze. 'In de stad, een gitaar kopen' antwoord ik. 'Kan jij gitaar spelen dan?' vraagt ze verbaasd. Ik knik. 'Waar kan ik mijn fiets laten?' vraag ik om van onderwerp te veranderen. 'In de tuin' antwoordt Elize. Ik knik en loop naar mijn fiets toe die ik in de tuin zet waarna ik naar binnen loop. In plaats van beneden te blijven loop ik meteen door nar boven waar ik mijn gitaar uitpak en de stickers erop plak. Als hij klaar is begon ik er voorzichtig op te spelen. Zo te horen kan ik het nog. Ik besluit op internet een paar liedjes met bijbehorende noten op te zoeken. Na een minuut of tien heb ik ongeveer vijf liedjes gevonden en schrijf ze op. Ik pak mijn gitaar op en begin voorzichtig te spelen. Na ongeveer een halfuur heb ik het eerste liedje wel onder de knie en komt Elize binnen. 'Hoe gaat het met spelen?' vraagt ze. 'Goed ik kan al één liedje spelen!' zeg ik enthousiast en ik begin met spelen. Als het liedje afgelopen is begint Elize te klappen. 'Wat goed! Ik wist niet dat je dat kon!' roept ze uit. Ik glimlach verlegen en begin weer te spelen.
Reageer (1)
moet je de gitaar niet eerst stemmen? sorry dat slaat echt helemaal nergens op.........
1 decennium geleden