017~
Sophie Abbie Smith POV
‘Today was really weird.’ Zucht ik en laat me met een plof op het bed vallen, Cher zucht via de telefoon. ‘Tell.’ Zegt ze. ‘But a lot has happened.’ ‘Darling tell me, I'm still a little sick and I want to hear something cheerful. So I have the right to listen to your long story.’ Zegt ze, ik weet niet hoe maar volgens mij kijkt ze nu met een frons, zo lang ik Cher ken doet ze dat altijd als ik bij haar ben en ze belt. ‘Okay, it all started with..’ Begin ik met een zucht.
‘And when I told a guy "Hey, not overdo it harry. we'll go".‘Na het hele verhaal samen gevat te hebben is het al een half uur later. ‘Ah, funny!’ Hoor ik Cher lachen. ‘No not funny, I'm confused, I suddenly learn many people know.’.
Verward kijk ik naar de andere kant van mijn logeer kamer , naar een schilderlijst met een foto van mama, tante Jane en mij erin, ik schrik uit mijn dromen als ik Cher weer hoor praten. ‘Honey you get older, even prettier and wiser.’ ‘I'm still the same girl first.’ ‘Honey, you guys get behind you but you need to know with whom you associate.’ Zegt Cher wijs en ze stelt me een beetje gerust. ‘That's the problem. I find them very nice. but I do not know them only their names.’ Ik laat me achterover vallen waarna het bed gelijk een klein sprongetje maakt. ‘You'll figure it out. I promise you.’ Zegt Cher, ik sluit mijn ogen en ik denk daar over na.
‘Cher you come visit me?’ Vraag ik na een korte stilte. ‘Yeah I'll be Tuesday, I make sure that I'm better.’ ‘Thank you Cher, Jade also try to take with you enough beds!’ roep ik enthousiast, en ik schiet overeind. ‘I'll see what I can do.’ Zucht ze, maar toch hoor ik haar ook grijnzen. ‘Thank you Cher! I love you!’ Roep ik enthousiast. ‘I love you too Sophie!, then I'm going to sleep now, it's late.’ ‘Wait Cher.’ ‘What?’ ‘Thank you made time for me.’ ‘There are friends for.’ Zegt ze ‘You're the best.’ ‘You too.’ ‘Bye Love.’ ‘Bye.’ en zo eindigt ons gesprek met een lange piep toon.
Ik laat de telefoon naast me vallen en ik tuur de kamer rond, het is best donker en vrij stil, Jane ligt al in bed te slapen, want die had me net trusten gezegd halvewegen het telefoon gesprek met Cher, er schijnt een fel lichtje naast me, met mijn hand tast ik naar mijn telefoon en zie ik een oproep van Liam, met een zucht neem ik de telefoon op en hoor ik een zachte stem door de telefoon. ‘I hope I don’t wake you.’ Verontschuldigd een jongens stem.
Ik rol met mijn ogen en ik laat me weer achterover vallen. ‘You dind’t, had just finished calling someone else.’ Mompel ik en ik sluit weer mijn ogen en focus me op Liam’s stem. ‘Sophie?’ ‘Yes?’ ‘You already know when you want to meet?’ Hoor ik een nieuwsgierige stem vragen. ‘I can tomorrow. then it Sunday yet?’ ‘Yes it is Sunday, haha’ Lacht Liam vrolijk door de lijn, wat me ook aan het lachen krijgt.
Ik draai mijn hoofd naar de wekker die met knal rood fel licht door de kamer schijnt 01:00 AM ‘Actually it's already.’ Zucht ik. ‘Sunday, Yes.. that's it.. So this afternoon, do you agree?’ ‘So, where?’ Ik haal mijn hand door mijn haren. ‘Where do you live I'll come pick you.’ ‘Pick?’ Vraag ik met een frons slim ben ik ook, ga ik fronsen, wat hij niet kan zien. ‘Yes it gets fun I introduce you to my friends.’ ‘Oh okay.’ Zeg ik en ik open mijn ogen en geef het adress door.
‘Okay! I'll see you tomorrow around 1 pm, goodnight Sophie.’ ‘Liam, sleep well.’ ‘Bye.’ ‘Bye.’.
Voor ik het weet heb ik per ongeluk opgehangen, ik leg mijn mobiel naast de wekker en sluit mijn ogen, ze zijn moe, uitgeput, slaperig, dus het beste wat ik nu kan doen is om te gaan slapen, en voor ik het weet ben ik op weg naar dromen land.
703 Woordjes! =]
Er zijn nog geen reacties.