Heeyy!!! Misschien beetje weinig maar heb niet zo veel inspii!! sryyyx

Xxxx

#1 Rein

Je had om 21:30 afgesproken op het strand met Rein. Wanneer je aankomt zie je Rein zitten, midden - in een hart van rozen en kaarsen. Je gaat blozend naast hem zitten, hij slaat een arm om je heen en samen kijken jullie even later naar de zonsondergang. \

#2 Daan

Je hebt een weddenschap met Daan. Degene die wint mag de verliezer 1 ding "bevelen". Daan wint en hij beveelt je voor altijd bij hem te blijven.

#3 Nils

Nils is je beste vriend. Je pakt zijn mobiel af en glimlacht als je ziet dat hij een foto van jou als screensaver heeft. Je kijkt hem aan en hij is helemaal rood.

#4 Daan

Je bent met je vader naar een wedstrijd van FC Twente. Wanneer er iemand naast je komt zitten en je opkijkt zie je dat het Daan is. Hij glimlacht naar je en vraagt aan het einde van de wedstrijd je nummer.

#5 Owen

Je bent verdrietig en je vriendje Owen is bij je. Hij zingt 'I would' van Justin Bieber voor je.

#6 rein

Je zit met je beste vriendin in de bioscoop en schrikt op wanneer je iemand hoort praten. Rein: 'Is deze plek nog vrij, beauty?' Voor je het weet zit hij naast je en heeft hij z'n arm om je heen geslagen.

#7 Owen

je hebt sindskort een bijbaantje bij de starbucks. Als je aan de kassa zit, komt Owen naar je toe. Owen: 'Mag ik een frappuccino, voor jou en mij?' Hij knipoogt naar je.

#8 Daan

jij en daan gaan samen chocomel drinken en lachen om de slagroomsnorren..

#9 Rein

jij en rein gaan samen in de sneeuw spelen. Rein: "de sneeuw vergaat als de zon komt, maar jij zal altijd voor mij bestaan!"

#10 Daan

jij en daan fietsen samen naar school. Een paar jongen roepen naar je en daan zegt: "Hou op! ze is van mij en ik deel niet!"

#11 Rein

Rein pakt je agenda van tafel. jij: "hey!" rein geeft hem terug en lacht lief. Jij leest het en er staat: "zo naar de film? xx"

#12 Rein

Je zit in de klas dan komt rein achter je staan en knuffeld je dan zegt hij "ik hou van je"

#13 Daan

Je gaat naar Texel met de veerboot en je loopt naar het dek. Op het dek botst je tegen Daan aan en hij kijkt in je ogen.

#14 Nils

Het is een zomeravond en Nils speelt gitaar. Hij loopt naar je toe en slaat een arm om je heen.

#15 Rein

Je bent op zomerkamp en je moet een tent delen met Rein. Je kan niet slapen en Rein merkt het. Hij komt naast je liggen en slaat zijn armen om je heen.

#16 Owen

Je hebt een brief gekregen met VIP tickets voor Mainstreet. Er zit ook een handtekening van Owen bij. Bij het concert haalt hij je uit het publiek en hij knuffelt je.

#17 Rein


Je bent bij rein thuis en jullie zijn met zijn tweeën. Hij trekt je tegen hem aan en kust je.

#18 Owen/Daan

Je hebt een Meet&Greet gewonnen met Mainstreet. Jullie komen aan en Daan en Owen staan te wachten. Ze pakken een van jullie handen en jullie lopen hand in hand naar de rest.

#19 Rein

Je zit op Twitter en je krijgt een DM. Je opent hem en hij is van Rein. "Hellow cutiee" staat erin.

#20 Daan

Je bent op vakantie en je hoort gezang. Je loopt erheen en ziet Daan staan. Hij loopt zingend naar je toe en pakt je hand.

**************************************************************

Reageer (1)

  • xFeyenoordx

    Ahw zooow cute!!!!
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen