13. op de manege
13. op de manege.
“Kom we gaan in de stal van Lovely zitten” “Ja zou kunnen we alles in de gaten houden” dacht ik hardop . “En intussen kunnen we Lovely verwennen” Gelukkig dat ze de paarden ergens achter konden stallen. Er waren nog precies 2 stallen vrij. Ze hadden echt geluk. “Ja kom maar Lovely” Lovely vond het eerst raar, Twee zo,n vreemde meisjes in zijn stal maar daarna genieten hij van de aandacht , de kriebels , de aaitjes en het geknuffel. “Sssst er komt iemand” fluister ik. Julia zuchtte “waarom hoor ik dat toch niet ?” ik duwde Julia naar beneden. “Daar is ze ” ik was compleet in schok en misselijk. Maar Julia had cola , sinas en Wicky bij zich. En van eten : Drop , spekkies , chocolade , voor ieder 2 boterhammen , ham , kaas en chips. Ik vond het wel grappig en daar hebben we om kunnen lachen. Lovely kreeg een appel en als we Lanya hebben betrapt krijgt ze nog een wortel. “Het is de stagiaire Max ”zeg ik opgelucht. Julia knikt om te laten zien dat ze het heeft gehoord. “Ik ben een beetje misselijk sas.” Ik zie het , “Je bent inderdaad een beetje wit” “BURP !” Julia liet een vet harde boer. Zoekend kijk Max om zich heen “Maak je bekend !” Julia wilde opstaan maar Sascha duwde haar terug op de grond en legde een vinger op haar lippen. Max kwam naar voren met zijn bezem. En begon er als een gek mee te zwaaien. “Het was vast niks he Rolex ” en hij geeft Rolex een aai “Ik wist dat hij blufte daarom mocht je niet gaan staan het was nep” “Oeh wat slim !” riep Julia. Ik legde weer mijn vinger op m,n lippen. Max veegde het gangpad nog even , gaf Rolex een knuffel en ging ervandoor. Naar een half uur was ik echt moe totdat ik gestommel hoorde. Ik was weer klaarwakker “Nu hoorde ik het ook sas een soort voetstappen.” En daar kwam Lanya binnen.
Er zijn nog geen reacties.