O35 - I love you
Pov : Madison
Tijdens de rit terug naar het kamp friemel ik met Niall’s handen en leg mn hoofd neer op z’n schouder. Hij glimlacht en drukt een kus op voorhoofd.
Wanneer we terug zijn in het kamp loop ik samen met Niall naar m’n hutje. ‘’Heeft Mike nog wat tegen je gezegd?’’. Hij schud z’n hoofd en houd de deur voor me open. ‘’Bedankt’’glimlach ik en loop naar binnen.
‘’Weetje zeker dat hij niks heeft gezegd?’’. Niall zucht ‘’goed, ik en Mike hadden vanochtend een kleine conversatie’’. Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan ‘’waarover?’’. ‘’over jou’’. ‘’ga door..’’spoor ik hem aan. Hij zucht ‘’hij vroeg of we weer samen waren, en ik zei dat ik wist over wat er vorig jaar gebeurd is, en dat ik blij was dat je beter wist’’.
Ik zucht wanhopig ‘’Niall, je weet dat je het achter je moet laten’’. ‘’Ik weet het, maar ik kon het niet laten’’.
Ik ga voor hem staan en leg m’n armen in z’n zij ‘’laten we de laatste 2 weken van kamp please geen ruzie maken, en ik wil gewoon genieten, van ons twee’’. Ik kwam dichter bij. Niall grijnst ‘’dat komt ook wel goed’’. Wanneer hij z’n lippen op die van mij wil plaatsen deins is weg ‘’Hou je, je aan je belofte?’’. Hij keek me vragend aan. Ik teken met m’n vinger op z’n borst ‘’dat je me blijft opzoeken na kamp’’.
Niall knikt ‘’ik kom elke vrije dag die ik heb in m’n drukke schema, en anders dan plan ik mezelf wel vrij’’. Zijn woorden klonken overtuigend. Ik glimlach ‘’daar houd ik je aan’’. ‘’En als je me niet vertrouwt, kom je mij maar opzoeken, ik ben op elke One Direction concert te vinden’’grijnst hij.
Plagend gaf ik een stoot tegen z’n borst ‘’waarom zou ik je niet vertrouwen?’’. Hij haalt z’n schouders op ‘’weet ik t?’’. Ik leg m’n hoofd neer op z’n borst en luister naar z’n hart.
‘’Hoe is het met je wond?’’. Zachtjes voel ik z’n vingertoppen over m’n wond heen gaan. ‘’T gaat wel’’.
Ik keek op en glimlach ‘’ik hou van je’’. Met z’n vinger ging hij over m’n lippen en glimlacht ‘’ik hou ook van jou’’. Zachtjes drukt hij z’n lippen op de mijne.
Na al de dagen voel ik eindelijk z’n warme lippen weer op die van mij. Genietend beantwoord ik de zoen.
Ik leg m’n armen om z’n middel. Niall drukt me stevig tegen zich aan. Ik voelde me weer vertrouwd in z’n armen. Ik trek me terug en keek in z’n prachtige ogen waar ik telkens weer in verdrink.
‘’zullen we naar buiten?’’vroeg hij terwijl hij naar buiten keek. Ik knik ‘’ik ben wel toe aan frisse lucht’’.
Hij grinnikt en sleurt me mee naar buiten. ‘’Hey Niall, ga je mee, hout zoeken?’’riep Andrew.
Niall schud z’n hoofd ‘’ik blijf hier, misschien de volgende keer’’. Andrew steekt z’n duim op ‘’prima’’.
Ik ging in het zand zitten en glimlach ‘’je mag heus wel mee hoor’’. Hij ploft naast me neer en slaat z’n arm om m’n schouder ‘’ik blijf liever bij jou’’. Ik glimlach en keek naar de zee en leg m’n hoofd neer op z’n schouder.
Reageer (3)
Cute
1 decennium geledenaww super cute snel verder
1 decennium geledenAwe awe awe awee, hoe schattig ^.^
1 decennium geleden