Mainstreet Imagines (Rein)
REIN
#1 Rein: 'Er zit iets in mijn oog!' Jij: 'Ik zie niks..' Rein: 'Kijk dichterbij.' Je brengt je hoofd dichter naar hem en hij kust je.
*
#2 Rein komt binnen en kust je meteen. Jij: 'Wow, waarom verdiende ik dat?' Rein: 'Jij verdiend zelfs nog meer kusjes!' Hij glimlacht.
*
#3 Rein: 'Er is een wonder gebeurd!' Nils: 'Wat dan?' Rein grijpt Nils' arm en schut eraan. '[JN] zei ja toen ik haar mee uit vroeg!'
*
#4 Je ligt op Rein's buik en hij strijkt door je haar. Jullie vallen beiden zachtjes en schattig in slaap....
*
#5 Rein: 'Weetje al van [JN]..' Nils: 'Jullie zouden moeten daten. Ze is knap en jullie zijn een perfect stel!''
*
#6 Rein: 'Dus uh.. Je vind die ene jongen leuk?' Jij: 'Wat? Nee!' Rein grinnikt: ' kan ook niet want hij moet uitkijken. You're mine.'
*
#8 Jij: 'Wat vind je leuker? Kusjes of knuffels?' Rein: 'oh dat maakt niet uit, zolang jij degene bent die ze geeft!' Hij lacht.
*
#9 Rein staart je al een tijdje aan. Je kijkt terug en hij lacht. Jij: 'Wat?' je lacht. Rein: 'Niks, je bent gewoon zo mooi.'
*
#10 Rein: 'Wordt wakker, schatje!' zonder ene moeite, en met een grote glimlach, tilt hij je uit bed en kust hij je wakker.
*
#11 Rein: 'De jongens vinden dat ik teveel over jou praat, dus ik moet over andere dingen praten.. Ideën?' hij grinnikt en knuffelt je.
*
#12 Je zit in de bank met je benen op Rein's schoot een romantische film te kijken. Hij: 'Ik denk dat ons liefdesverhaal het beste is.'
*
#13 Jou & Rein's zoon: 'Weet je het nog toen je mama ontmoette pap?' Rein kijkt dromend voor zich uit: 'ja dat weet ik nog...'
*
#14 Het is je verjaardag en Rein houdt z'n handen voor je ogen. Als hij z'n handen weg doet ontdek je een romantisch etentje voor twee ♥
*
#15 Je ontmoet mainstreet backstage. Rein: 'Hoe ben jij hier gekomen? Niet dat ik het erg vind dat je nu bij me bent.' hij knipoogt.
*
#16 Je wordt wakker van een enge droom. Rein fluistert naast je: 'geen zorgen [j/n], het is niet echt, ik ben bij je.'
*
#17 Je ontmoet Rein bij een signing. 'Je bent knap.' zeg je, waarvan Rein moet blozen. 'Dankje, jij ook.' zegt hij.
*
#18 Rein zwaait met zijn armen in de lucht en roept dramatisch: 'WHY?!' jij: 'wat?' Rein: 'ik zat te denken waarom je zo perfect bent.'
*
#19 jij: 'heel veel suces met je optreden, lieve Rein. Rein knuffelt en kust je. 'dankje, je bent de beste. Hou van je!'
*
#20 Rein is al een paar minuten aan het niezen. Jij: 'wat is er?' Rein: 'ik denk dat ik allergisch ben voor jou schoonheid. Hij knipoogt.
*
#21 Rein: 'weetje..' hij lacht verlegen en strijkt over je wang. 'hoeveel ik van je hou?' zijn zachte lippen ontmoeten die van jou.
*
#22 Rein: 'als ik bij jou ben voel ik me de gelukkigste jongen op aarde.' hij knuffelt je <3'
*
#23 Iemand knuffelt je van achter, je draait je om en kijkt recht in de mooie ogen van Rein.
*
#24 Je kijkt tv en ziet Rein op NL 3: 'deze is speciaal voor [j/n], omdat ze mijn alles is, schatje, wil je mijn vriendinnetje zijn?'
*
#25 Je zit in de trein met je vriendinnen onderweg naar huis van een gezellig dagje shoppen in Rotterdam. Jullie fantaseren met z'n allen over de jongens van mainstreet. En natuurlijk luisteren jullie non-stop naar 'stop the time'. Je hebt het liedje op je mobiel en jullie ziengen met zijn allen mee. Opeens stopt de muziek en het geluidje van Whatsapp klinkt. Je kijkt op je mobiel en ziet een berichtje waar je meteen een glimlach van op je gezicht krijgt. 'hey jij leukerd! Hoe was rotterdam? Ik heb straks een verrassing voor je. Miss u, kus Rein. Je hebt niet in de gaten dat je vriendinnen je al de hele tijd aankijken. '[j/n] waarom lach je zo?' jij: 'oh niks...' je zet snel de muziek weer aan en doet alsof er niks aan de hand is. Je vriendinnen kijken elkaar aan en grijnzen. 'is hij leuk?' vraagt een van hun. Je begint te blozen. Jij: 'nee er is echt niks!' je vriendinnen beginnen allemaal door elkaar te roepen: 'ik geloof er niks van!' 'vertel op!' 'is ie knap' de mensen in de treinen raken er behoorlijk geïriteerd van en ze roepen dat jullie stil moeten zijn. Je begint te vertellen en snel typ je een berichtje terug aan Rein. 'hee schatje, het was top! Ik zit nu in de trein. Ben bijna bij het station. Love u kuskus' je vriendinnen staren je met open mond aan. 'REIN? ARE YOU SERIOUS?' je lacht en knikt. Je vriendinnen praten allemaal door elkaar. Er wordt omgeroepen dat jullie uit moeten stappen. Druk pratend lopen jullie de trein uit. 'hey jij.' je kijkt op recht in het gezicht van de knappe Rein. Jij: 'Rein!' je geeft hem een knuffel. Je vriendinnen staan giegelend te kijken. Hij: 'ik heb je gemist.' jij: 'ik jou ook...' zijn hoofd komt dichterbij en hij kust je voorzichtig. Je vergeet even alles en geniet van het moment.
*
#26 Je bent bij je oma en je zit op je mobiel. Ze komt achter je staan en kijkt met je mee. Een berichtje van Rein verschijnt: 'Schatje, ik mis je zo erg!' je bloost maar je oma kan het toch niet lezen. Zij: 'Wie is dat meiske? Laat eens een foto zien.' je laat haar een foto zien van Rein. 'O god, is dat je vriendje?' Jij: 'nee...' je bloost. Oma: 'jaja, ik geloof er niks van. Zo'n knappe jongen verdient zo'n knap meisje als jij!'
*
#27 Rein staart je aan. jij: 'Hey wat staar je?' hij schrikt en zegt: 'oh sorry, je bent gewoon zo mooi...' ♥
*
#28 Een interviewer vraagt: 'Rein, hoe zit het tussen jou en [j/n]?' Rein bloost voor de camera en zegt: 'Ze is gewoon me alles.'
*
#29 In de pauze komt Rein naar je toe 'Hey leukerd, wil je deze sandwich met me delen?' Hij knuffelt je en deelt z'n sandwich met je.
*
#30 Rein en jij gaan samen naar de bios. Jullie gaan naar TED. Jullie hebben samen veel gelachen. Na de bios zijn jullie naar Rein's huis gegaan. Daar hebben jullie samen romantische muziek geluisterd. Samen hand in hand op de bank. Na een tijdje zegt Rein tegen jou: 'Jij bent en blijft mijn meisje, voor eeuwig en altijd, you're the best.' En Rein zoent je! <3
*
#31 Je loopt samen met Rein over de boulevard tijdens zonsondergang. Jullie zijn net uiteten geweest en gaan nog een stukje wandelen met zijn tweeen. Als jullie op het strand lopen, pakt Rein je handen. '[j/n], jij bent en blijft mijn mooiste vriendin voor altijd!' Zegt hij, en hij kust je.
*
#32 Je hebt al een paar maanden verkering met Rein. Hij nodigd je uit om naar de finale van het JSF te komen. Je hebt er veel zin in, en gaat op de fiets naar zijn huis. Als je aanbelt, doet zijn moeder open. Ze begroet je vriendelijk. Wanneer je in de auto zit, met de familie van Rein, is het heel erg gezellig. Jullie komen aan bij de studio's. Wanneer jullie binnen zijn, komt Rein meteen op je af gelopen. Hij geeft je een dikke knuffel, hij is zoo blij je te zien. Hij zegt: 'Ga snel naar de zaal, het gaat zo beginnen.' Je wenst hem en gaat naast zijn familie in de zaal zitten. Wanneer de eerste klanken van Stop The Time klinken, sta je op en zing je luid mee. Wanneer het optreden is afgelopen, klap je hard in je handen. Ewout komt het podium opgelopen, en vraagt: 'Voor wie is dit lied geschreven?' Alle jongens kijken naar Rein. 'Nou ja, voor mijn lieve vriendinnetje, natuurlijk.' De cameraman zoomt in op jou. Je begint te blozen, en lacht naar hem. Rein voegt er nog aan toe: 'Omdat ik niet normaal veel van haar hou!' Alle mensen beginnen te klappen, en je voelt je het gelukkigste meisje ter wereld. <3
*
#33 Je gaat met je vriendin naar de ijsbaan. Je vriendin heeft daar met een paar oude klasgenoten afgesproken. Je gaat meteen uit school, mee naar je vriendin. Jullie pakken je schaatsen, en gaan richting de ijsbaan. Op de fiets vraag je met wie je vriendin eigenlijk heeft afgesproken. Ze zegt: 'Ow een paar jongens, niet zo bijzonder!' Wanneer jullie je schaatsen aan hebben, en de schaatsbaan op gaan, komen er 2 jongens naar jullie toe geschaatst. Je oog valt meteen op een jongen met donker blond haar en bruine ogen. De jongen stelt zich voor. 'Heej, ik ben Rein.' Je begint een beetje te blozen, en stelt je ook voor. Jullie schaatsen een paar rondjes, het is heel erg gezellig. Rein schaatst de hele tijd naast je. Ineens struikel je, en je trekt Rein mee op de grond. Jullie liggen allebei op het ijs, en lachen keihard. Rein staat op, en helpt je overeind. Je zegt:' Sorry, ik heb je toch geen pijn gedaan?' Rein:' Nee hoor, misschien een beetje op mijn lippen.' Hij lacht en kust je. Je wist niet dat jongens zo romantisch konden zijn!
*
#34 Je wordt gevraagd door je vriendin voor een dubbeldate. Je twijfelt, want zometeen is het een super stomme jongen waar je een date mee hebt. Je vriendin verzekert je, dat je de jongen zeker leuk gaat vinden. Je gelooft haar, en gaat mee. Jullie hebben afgesproken, en gaan wat eten in een restaurant. Wanneer jullie aankomen, zijn de jongens er al. Je ziet een leuke jongen met donker blond haar, en bruine ogen. Als hij je ziet, glimlacht hij meteen. Hij zegt:' Heej, ik ben Rein.' Jij stelt je ook voor en jullie hebben het heel gezellig. Aan het eind van de avond, loopt Rein met je mee naar huis. Hij pakt je hand, en zegt:' Ik laat je nooit meer gaan.' Je kijkt hem aan, geeft hem een kus, en zegt: 'Ik laat jou ook nooit meer gaan.'
*
#35 Rein wordt wakker en opent z'n ogen. Hij zegt met een slaperige stem: Wow, ik heb geluk en werd wakker naast een engel.'
*
#36 Jij en rein schaatsen hand in hand ! <3 jij valt en moet lachen.. rein buigt zich naar je toe een geeft je een kus ♥
*
#37 Het regent, Rein trekt je mee naar buiten en kust je in de regen. <3
*
#38 Je sms't Rein dat je verdrietig bent. 15 minuten later hoor je de deurbel en zie je Rein. Rein: "Ik ben er om je vrolijk te maken"
*
#39 je bent op de kermis met Rein. Hij wint een knuffel voor je. Een beer met een hart, er staat op: 'I Love [j/n] Xx Rein.'
*
#40 Rein knuffelt je totdat je in slaapt valt.
*
#41 Je kijkt in de spiegel en opeens knuffelt Rein je van achteren, maakt een foto en tweet: “Ik hou van haar”
*
#42 Jij: “Kijk de sterren.. ze zijn zo mooi..” Rein: “Maar ze zullen nooit zo mooi zijn als jij”
*
#43 Je gaat samen met je vriendengroep naar Fright Night van Walibi, jij en je vrienden zij heel close, een paar jongens en een paar meiden. Waaronder Rein, de jongen waar je al zolang verliefd op bent, gaat mee. Alleen je beste vriendin weet van je crush op hem, je durft het niet tegn hem te vertellen. Het is al donker aan het worden en de mensen die daar rond lopen zijn echt eng, vooral de mannen met de kettingzagen. Je bent zo bang, af en toe gillen jij en je vriendinnen. Jullie staan in de rij voor de Goliath, je staat naast Rein en je staat helemaal te shaken. "Hey, gaat het wel?" je knikt naar hem, hij slaat z'n arm om je heen "Je hoeft niet bang te zijn, ik bescherm je." fluistert hij in je haar "dankje" fluister je terug. Je slaat je arm om hem heen en geeft hem een knuffel. "Wil je samen met mij in de Goliath gaan?" vraag je. "Ik zou er met niemand liever in willen."
Hij houdt zich aan zijn woord en beschermt je de hele avond, je voelt je veilig met zijn arm om je heen.
Als jullie met zijn allen naar de uitgang lopen zegt hij tegen de groep "gaan jullie maar alvast vooruit." ze maken allemaal oeehh en aaahh geluidjes. Hij trekt je mee naar het Reuzenrad, als jullie helemaal boven zijn bedank je hem nog een keer en zeg je blozend "ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld." daardoor begint hij ook te blozen. "[j/n], ik moet je wat vertellen.." "Wat is er? Heb ik iets verkeerds gedaan?" "Nee het is umm nou kijk ik ummm.. ik vind je leuk, als meer dan een vriend en tja ik snap als je nie-" je onderbreekt hem met een kus "Ik vind jou ook leuk, al heel lang." "Dus wil je mijn vriendin zijn?" "Er is niets liever wat ik zou willen." Jullie lopen hand in hand naar jullie vrienden, niet als vrienden maar als een stelletje.
*
#44 Nils:"Wat ben je aan het doen?" Rein:"Stalking [J/T/N]." Nils:"You got issues bro.." Rein:" OMG ZE HEEFT NET GETWEET!"
*
#45 Rein houd je handen vast en kijkt je in je ogen, hij zegt: “Ik hoop dat dit voor altijd zo blijft”
*
#46 Jij en Rein zijn beste vrienden Rein: "Ik heb een geheim" Jij: "Wat dan?" Rein: *bloost* "Ik ben verliefd op mijn beste vriendin"
*
Reageer (3)
aaah zo leuk !
1 decennium geledensuper leuk <3 xoxo
1 decennium geledenSuper lief!!
1 decennium geleden