Foto bij Hoofdstuk 14

Heei iedereen,
Hier is weer een nieuw hoofdstukje,
Veel leesplezier!
Vergeet ook geen abo te worden als je het nog niet bent ! xx
En over de foto ; Haha Louis,Je bent echt zoo leuk ! xx Love You <3
MissMalik

28 september
8h53

"Wat heeft hij eigenlijk met je gedaan?"Vroeg Harry ongerust.
Liam was nog altijd niet bekomen van de schok.De beelden van wat er zo'n half uur geleden was gebeurd flitsten nog altijd door zijn hoofd en hij kreeg weer tranen in zijn ogen.
"Hij ging mijn grootste angst testen."Zei Liam schokkend.
Louis,Harry en Zayn keken Liam met grote ogen aan.
"Lepels?!"Vroeg Zayn.
"Ja."Zei Liam en de tranen rolden weer over zijn wangen.
"Hoe weet hij dat dan?"Vroeg Louis.
"Hij zei dat hij zich genoeg had geïnformeerd."Antwoordde Liam.
"Ik hoop maar dat Niall niet zo veel angst moet doorstaan als ik,"zei Liam,"het was verschrikkelijk.Voor andere mensen zijn lepels misschien de normaalste zaak van de wereld,voor voor mij is het doodeng."
"Zou hij bij ons ook onze grootste angst beproeven?"Vroeg Harry bang.
"Ik weet het niet."Zei Liam beproefd.
"Maar,als hij bij Niall ook zijn grootste angst wil testen,"zei Zayn met grote ogen,"dan is dat..."

"Vogels."Zei Mister X grinnikend.
Niall keek hem bang aan.
"Meen je dat nu?Vogels?Hoe belachelijk!Deden jullie een wedstrijd voor de belachelijkste angst ofzo?Lepels,vogels,wat gaat het volgende zijn?"Zei Mister X lachend,blijkbaar vond hij zijn 'grap' hilarisch.
"Iedereen zijn eigen angst hé."Zei Niall bang.
"Dat kan best zijn,maar jij kan nu beter zwijgen!"Zei Mister X kwaad.
"Ik ga even iets halen,en blijf jij maar mooi zitten,anders zwaait er wat!"Zei Mister X met een luide stem.
Niall knikte en met angstige ogen keek hij naar de deur die openging.Wat dacht Mister X nu,dat hij ging weglopen?Daar was hij veel te bang voor.
Na zo'n tien minuten kwam Mister X weer terug met een grote kooi met 5 gigantische zwarte vogels in.
De nachtmerrie kon beginnen...
Mister X opende de kooi en de 5 vogels kwamen op Niall afgevlogen.
Zelf,ging Mister X naar buiten,zo laf was hij wel.
"AAAHH!!!"Niall schreeuwde het uit.
De vogels vlogen telkens in volle vaart op hem af.
Na een half uur roepen en huilen kwam Mister X terug binnen.
"Zo,je mag weer naar je vriendjes,Ierse kabouter.Was dat nu zo erg?Vroeg Mister X brutaal.
Niall knikte stilletjes en slaagde er niet in zijn tranen in bedwang te houden.
Ze kwamen weer binnen in de andere schuur en Niall zakte op de grond.
"Zo dat was dat.Jij met je ontplofte haar,nu is het jouw beurt."Zei Mister X lachend.
"Zo spreekt u niet tegen Hazza!"Zei Zayn kwaad.
"Ooh,hij heeft een bijnaam,hoe schattig.En omdat je zo brutaal bent,heb ik goed nieuws voor jou!In plaats van die poedel,is het nu jouw beurt!"Zei Mister X.
Zayn keek Mister X bang aan,en had al meteen spijt van wat hij had gezegd.


_________________________________________________________________________________________________________________________
Ik wil nog even zeggen dat ik die beledigingen tegenover Harry en Niall ZEKER NIET MEEN !!!! Het is gewoon om de rol van Mister X geloofwaardig te maken!
Dus ik ben zeker geen hater,want ik hou van One Direction!
Dit is niet zo'n lang hoofdstuk,maar straks schrijf ik er weer één.
Kusjes,
MissMalikXx

Reageer (5)

  • iikitsune

    snel verder!
    can't wait any longer!
    dit verhaal is asdfghjkl SUPERSPANNENDOMFG
    .x (A)(A)(A)

    1 decennium geleden
  • ThingsInLife

    Jeej

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Snel verder!!x

    1 decennium geleden
  • 5Boys1Dream

    Omg ik HAAT mister X!!!! Xx

    1 decennium geleden
  • SuperNiall

    ik snap dat je het niet hatent bedoelt hoor snel verder kan bijna niet wachten op nog een stukje(lol)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen