Foto bij 8. zie jij ze ? vervolg

nu zie jij het vanuit de ogen van Sascha en Julia

8 Zie jij ze ? vervolg.
“Hmm wat raar ik hoor gelach” zeg ik. Julia luistert even “Ik hoor niks misschien vogels ofzo er zitten hier veel vogels , eekhoorntjes en insecten dus het zal wel een dier zijn.” Zegt Julia vastbesloten, even twijfel ik maar waarschijnlijk heeft Julia gelijk “Kijk daar” roep ik als een gek “Hindernissen” schreeuwt Julia . “Wat zijn we toch idioten ” lach ik . Julia grijnst “Ja super lekkere knappe idioten” “Ja super sexy zo,n idioot die gilt: Kijk daar en dan die andere idioot : Hindernissen haha ” Julia lacht “Nou ja kom idiotenvriend ” “Natuurlijk idiotenmaat” En we sprongen de galop aan. Ik reed achter Julia. Julia sprong “Cool Juul tenminste mag ik mijn idiotenvriend zo noemen ?” vraag ik lachend “Natuurlijk ” antwoord Julia. “Kijk daar is een hoge , gaan we springen ?” Ik kijk naar de sprong waar ze naar toe wijst. “Ja is goed , wie gaat er voor ?” Ik zie Julia denken “Doe jij maar.” Ik galoppeer Julia en Chanel voorbij. Ik zie de sprong al op me af komen. Blossom zet zich af. Daar is het vliegmoment weer en ik spreid mijn armen. Wat heerlijk! Helaas is het moment weer afgelopen en ik pak de teugels weer vast. Plotseling hoor ik een schreeuw. Julia ! waar is ze ? ik kijk om me heen “Juul waar ben je ?” “Juliaaaaaa ” Bang kijk ik om me heen. Nee nu ben ik hier alleen en ik weet de weg niet terug. Ik kijk naar Blossom, ze spits haar oortjes. Ik luister en ben een paar minuten stil. Dan komt Julia over de hindernis heen gegaloppeerd. Wat heeft ze een haast “Wacht even Juul , waarom galoppeer jij zo hard ?” Ik heb de grootste moeite om haar bij te houden “Er zaten idioten ” ze stopte even met praten om adem te halen “In de struik .” Het is een moment stil. Julia praat weer verder “Je kan gelijk hebben dat je gelach hoorden. Ze wilden mij van Chanel afduwen maar Chanel heeft ze een trap verkocht , goed he !” Julia lacht even en kijkt dan weer serieus “Zeg dit niet tegen mijn ouders he ! ” Ik knik “Ja snap ik , ik zwijg als het graf.”

Reageer (1)

  • Yuzu

    Snel verder (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen