Hoofdstuk7
Waar had ik dat aan verdiend? Owen: gewoon omdat je het liefste en het mooiste meisje ben wat ik ken. Nina: aaawh owen jij ben de liefste de grootste de mooiste het beste vriendje wat ik ken, ik ga hem nog een keer een dikke kus op zijn zachte lippen! Hij bracht me naar huis. Toen ik thuis was vroeg me moeder: Nina wie is de leuke jongen die jou elke keer op haalt en weg brengt? Nina: dat is owen met vriendje, ik voelde me hart in me keel en ik werd heel rood. Ooeh leuk neem hèm een keer mee naar huis! is goed zei Nina. De volgende morgen zag Nina binnen op owen te wachten. Wat was hij laat dacht ze. Ze ziet owen en begint te zwaaien maar owen ziet haar niet. Huh is dat nou een meisje achter op? Vergeet hij me nou gewoon op te halen. Dus ik was verdrietig dat hij me had bedrogen ik pakte daarom gauw me moeders fiets en fietste naar school maar toen ik een maal op school was, en me Fiets inhebt rek wilde zeggen zag ik twee mensen zoen. Ooooooh nee het is owen. Ik gooide me fiets op de grond en rende naar binnen helemaal naar boven naar lokaal 66 en ging daar in een hoekje op de grond zitten begon heel hard te huilen. De hele dag heb ik daar zitten te huilen, ik heb geen enkele les gehad. De bel ging en het was kwart voor twaalf, ik keek op me telefoon en zag 5 gemiste oproepen van owen en 2 gemiste oproepen van mama. En 12 berichten van owen. Ik had geen zin om die berichten te lezen of me moede terug te bellen ik deed me telefoon weer in me tas en ging verder met huilen. Toen de pauze op de helft was ging de deur open ik zag Nike schoenen, neeee het esdoren daar had ik dus echt geen zin in! Owen zei hee lieverd waar was je nou en waarom reageer je niet? Hij ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. Ga weg zei ik. Waarom vroeg owen. Omdat ik alleen wil zijn zonder jou!! Okee als er wat is zeg je me het hè zei owen hij stond op en gaf me een kus en liep weg. Ik begon nog harde te huilen waarom hoe kan hij nou zo afschuwelijk doen?
Reageer (1)
Hij moet doen zoals mijn imagine: Ja, ik zoende een ander meisje. Maar jij kan 30000x beter zoenen en bent veel schattiger.
1 decennium geleden