Owen: heeee fay, tilde haar op en gaf haar een kus. Het kleine meisje was helemaal blij owen te zien. Ik zei tegen het meisje hallo ik ben Nina en ik gaf haar netjes een hand. Het meisje zei hoi ik ben fay en ik ben 4 jaar oud. Zo dat is al heel oud zei ik tegen fay. Kom maar binnen hoor zei owen. De moeder kwam de trap af. Hee zei ze tegen mij en gaf me een hand ik ben de moeder van owen. Hoi ik ben nina. Gezellig kom je ons helpen met cup cakes maken? Owen: jaaa ze gaat fay en mij helpen want volgens mij is ze heel creatief. Nina: nou dat valt nog wel weer mee hahah. Ik ga even boodschappen doen letten jullie op fay, vergeet de owen niet voor te warmen. Jaa mama dat doen we wel zei owen gauw. We begonnen het beslag te maken, wouden het beslag in de vormpjes doen, maar owen smeerde zijn vinger vol beslag op m'n gezicht. Nina: OWEN NIET DOEN!! Nina pakt een hele grote hand en smeert het over zijn wang, hij begint te lachen en gooit iets in je haar. Nina: neeeeeeeee owen, pakt een hele dikke klodder gooit het zo recht in zijn gezicht. Nina: okee zo staan we kiet dus niet meer doen. Okee zei owen. Owen pakte een doekje en smeerde het van haar gezicht gaf haar een klein kusje op haar zachte lippen. Vervolgens hoorde we fay roepen: owen heeft een vriendin, owen heeft een vriendin. We moesten heel erg hard lachen om wat fay allemaal zei. We deden de vormpjes met half beslag omdat alles in ons gezicht zat en ook nog wat in ons haar in de oven. Fay: dat worden denk ik hele GROTE cup cakes. Ja dat denk ik ook zei owen en tilde het meisje op en gooide haar op de bank. Owen ging naast haar zit en zei: Kom Nina kom er bij zitten. Owen begin fay te kietelen, en Nina zag hoe lief owen tegen het kleine meisje deed! De oven piepte en we gingen de cup cakes versieren. Toen kwam de moeder binnen hee jongens zei ze. Toen we klaar waren zei ik: heel erg bedankt voor de gezelligheid maar ik moet gaan, tilde fay op en gaf haar en kusje. Moeder van owen: nou meid je bent altijd welkom, ik vond het heel gezellig kom je nog een keer weer? Ja dat zou ik zeker doen. Ik pakte me jas en owen zei ik breng je wel anders moet je nog lopen. Ik lachte naar hem en we liepen de deur uit ik sprong bij hem achter op. En midden op de weg stopte hij, stapte af van zijn fiets en gaf mij een hele dikke lange zoen! Ik genoot er zo van!

Reageer (2)

  • MS123456

    Hahaha ik zal kijken in me volgende verhaal oké? Xx

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Omijngod,, het kan heel gemeen zijn maar stiekem wil ik vragen of ik in je verhaal mag voorkomen en dat ik dan ook iets met een jongen krijg ofzooo... DIT IIIIS ZO FUGECAKING CUTE :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen