Hoofdstuk5
Wat is er owen vroeg ik snel nog even aan owen voor dat hij me mee trok. Ja daar kom je nog wek achter zei owen. Trap op we liepen helemaal naar de hoogste verdieping maar nog maar 10 lokalen waren. Nee owen neemt me mee naar lokaal 66 dat is me ongeluk getal nee dat gaat dus niet goed komen. Eenmaal binnen in het lokaal waar niemand ons kan horen en niemand ons kan zien gaat hij op zijn knieën en zegt lieve Nina wil jij me meisje zijn? Nina: daar hoef ik geen minuut over na te denk natuurlijk wil ik je meisje zijn owen! Jaaaaaaaaa schreeuwt owen hij tilt je op en maakt een rondje hij kust je hij knuffelt je en zegt ik ben de gelukkigste jongen van heel de wereld! Owen: shit de bel gaat ik moet gaan. Hij drukt nog een keer zijn zachte lippen tegen je aan en je voelt zijn handen om je middel. Hij rent het lokaal uit. En de deur van het lokaal dat eigenlijk nooit gebruikt wordt ging op eens weer open en ik zag owen daar staan en hij zegt : kwart voor twaalf weer hier in lokaal 66? Is goed schreeuw ik hem nog na. Heel rustig en door denkend loop ik door naar het lokaal waar ik moet zijn. Als ik ga zitten en helemaal klaar zit komt er een meisje op me af en is moet blij! Op rotten ik zot hier altijd en ik heet trouwens Anne, je kunt het ook netjes vragen hoor zeg ik tegelijk rijd wanneer ik me spullen pak en naar een ander plek loopt. Dat is dus dat meisje wat op mijn eerste schooldag me uit lachte. De Bel ging HET IS NU KWART VOOR 12 SNEL RENNEN EN NAAR LOKAAL 66!! Al renden kwam ik owen tegen hij sleurde me mee naar het lokaal en smeet me tas op de grond en kuste me totdat ik zei owen owen dat kietelt stop nu!! Owen stopte en zei ik kom je morgen weer op halen ik had belooft om met me moeder en me zusje cup cakes te bakken sorry zei owen. Maakt niks uit zei ik en pakte me tas op. Anders ga je mee cup cakes bakken kan je gelijk me schattige kleine zusje zien haha. Is goed zei ik. Ik fietste met owen mee naar zijn huis en we belde aan en er deed een heel klein lief schattig meisje open.
Er zijn nog geen reacties.