Chapter 9
''Work's been great! I get paid after every shift for the amount of hours I do'' knikte ik naar George waarna ik een slokje neem van mijn Café Latte. ''That's good isn't it? Atleast now you can treat yourself instead of spending all of your money on coffee'' knipoogde hij, als hij de tafel afneemt met een vochtig doekje. Ik schudde mijn hoofd lachend. Het was vandaag rustig in Costa dus George probeerde zo veel mogelijk met me te praten terwijl hij aan het werk was. Ik rolde met mijn ogen als ik zag dat mijn kop leeg was en gaf hem de kop. ''Another!'' bestelde ik, en wees naar de toonbank. ''No'' zei George. ''Excuse me?'' Ik tilde een wenkbrauw op en kwam langzaam omhoog uit mijn stoel. ''Okay. Oh my god. I'm sorry! I will get you one now ma'am'' grapte hij, en snelwandelde naar de toonbank. Dit keer moest ik lachen en kon het niet meer inhouden. George en ik spendeerden op het moment veel tijd met elkaar. We waren dichter naar elkaar toe gegroeit de laatste maanden en ik begon hem echt te leren kennen. Het is raar hoe het begon met alleen een maar een vaste klant zijn. Het was toch goed om nog andere vrienden te hebben dan Luke. Ik zag hem nauwelijks meer nu ik zoveel tijd aan George of werk besteedde, dus ik besloot Luke even te bellen. De telefoon ging een paar keer over voordat er opgenomen werd. ''Hey babe! How are you?'' antwoordde hij, zijn stem zingerig en lief. ''I'm okay thanks! Just in Costa! Thought i'd ring for a catch up'' glimlachte ik, terwijl ik achterover leun in de stoel. ''Aww, well, I'm kind of busy at the moment, but is it okay if I ring you later?'' vroeg hij. Dat klinkt niet als Luke. Luke had altijd tijd om met me te praten. ''Oh erm.. sure'' en toen hing hij op. Het voelde niet helemaal goed. Misschien was het omdat ik een tijdje niet met hem gesproken heb? Dacht hij dat ik hem ingeruild had voor George? Wat het ook is, ik zal er hoe dan ook achter komen.
George kwam naar me toe en plaatste mijn nieuwe kop Caffé Latte op de tafel voor me. ''What's wrong?'' vroeg hij. ''Nothing'' ik schudde mijn hoofd, uiteindelijk glimlachte ik en kwam weer uit mijn trans waar ik in vast zat. ''No, seriously, what's wrong?'' vroeg hij weer, en sloeg een arm om me heen, wachtend tot ik zou praten. ''I don't know.. It's just.. I just rang Luke seeing I haven't spoken to him in a while, and he just seemed and sounded off-putting..'' bekende ik, terwijl ik me tegen hem aan nestelde. Hij was stil. ''He is never like that. He never says he is busy when he wants a catch up and he never hangs up without telling me he loves me'' Ik voelde George gespannen worden, zijn grip rond mijn arm werd zachtjes strakker. ''He's your boyfriend?'' fluisterde hij, zijn stem klonk plotseling gebroken. ''No, he's gay'' giechelde ik. George staarde me even aan en begon toen te lachen, terwijl zijn grip wat losser werd, waarschijnlijk van opluchting.
''George! Get back here!'' schreeuwde George zijn baas vanuit de keuken, hij zei dat hij me later zou bellen, gaf me een knuffel en haastte zich de keuken in. Ik glimlachte en pakte zelf mijn spullen om ook weg te gaan. Ik loop de straat op, maar dit keer niet naar mijn huis, maar naar dat van Luke.
___________________________________________________________________________________________________________
Eerste keer de top, echt zooo super, bedankt jullie 96 schatjes! <3
Reageer (8)
Awww ze zijn echt cute!
1 decennium geleden<3 whaa snel verder
1 decennium geledenOke ga snel verder aub! Dit verhaal is echt zooooo leuk
1 decennium geledenLaat ze zoenen ofzo Hahax
1 decennium geledenOmg dit is zo lief van George kus hem nou"
1 decennium geleden