Questions and Answers :)
Hallow lieve mensen!! Was ik toch helemaal vergeten om deze te activeren(:,
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!!
<3
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust!!
<3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
OMG 't is zo allemaal net hetzelfde als bij mij! Vorig jaar had ik zoiets van 'omg?' toen ze 'lipstick' brachten. Ik dacht er niet verder over na. tot ze plots terug waren met 'waterline'! Ik heb zelfs (volgens dat ik mij kan herinneren) op hun gestemd! en veel! daarna ben ik waterline blijven opzoeken op youtube en speelde het 50x op een dag af. Daarna vond ik ook andere liedjes en plots vond ik in een afspeellijst van een youtubeaccount alle liedjes van de 'young love' cd! Ben die beginnen luisteren, en blijven luisteren, heb intussen de cd laten bestellen in free record shop, want hij was al uitverkocht! (hij was pas een maand beschikbaar!) intussen bleef ik hun muziek afspelen, en nu heb ik de cd en staat die CONSTANT op als ik op mijn kamer zit of aan het koken ben! (elke dag dus :p) Jedward is gewoon mijn redding geworden, want voordat ik ze kende, was ik best depressief, en nu.. AL GONE! JEDHEAD FOREVER!
1 decennium geledenik weet precies welk verhaal je bedoelt die heb ik ook een tijdje gevolgt(: je valt ons niet lastig met je levenI ik vind het wel leuk om te lezen:D en ik wist niet dat ze in 2011 ook mee hadden gedaan alleen in 2012 wist ik van want toen dacht ik nog wat een weirdo's nu moet ik wel zeggen dat ik hun niet heb zien optreden! dus ik wist niet dat waterline zo'n goed nummer was en dat jedward echt geweldig is:D en dat is een hele goeie vraag(: en ik zou denk ik hetzelfde doen al moet ik wel zeggen dat ik John laats wel heel aantrekkelijk vond met zijn marshmellow baard en ik zou ook niet kunnen kiezen al vind ik give it up ook echt een leuk nummer(: en ja sorry ik bedoelde hun tweede album(: ik vind dat flat hair hun juist leuk staan maar nooit meer een tweet van jedward krijgen? ik weet het niet haar groeit weer aan maar een kale jedward zou ook wat creepy zijn:P en POV is ook een goed nummer en ja young love is echt een geweldig nummer(: echt leuke antwoorden maar ik ga nu gauw verder lezen;)
1 decennium geledenEat untill you sleep, and sleep untill you're hungry. Daar had ik ook een tijdje een abo op ja, Maar ik vind deze toch leuker!
1 decennium geledenJe was eat inteal je sleep sleep inteel uou hungry aan het eten ofzo van mew volg die
1 decennium geleden