Foto bij 5. Bij Julia thuis

Als ze bij Julia thuis zijn .

5. Bij Julia thuis.
“Dat was echt leuk , bedankt” “Wow Julia wat veel paarden” Julia knikt “We hebben een fokkerij” “Wat cool , hebben jullie ook veulentjes ?” “Ja wil je ze zien ?” vraagt Julia “Super graag” knik ik.
“Dit is Flame , die bruine daar is fire en de mooie witte is Sneeuwstorm ” “Wat schattig” Julia,s moeder komt aanlopen “Hallo dames willen jullie een stuk taart ? ” “lekker mam” zei Julia “En jij” vraagt Julia,s moeder “Ja graag Mevrouw” stotterde ik. Ik vind het echt zo eng als ik ouders ontmoet, stel je voor dat ze niet aardig zijn. Gelukkig zijn de ouders van Julia wel aardig denk ik. Of ja de moeder dan. “Haha noem me maar Heleen” “Oke mevrou- uhm Heleen” “Kom maar naar binnen” “En hoe ging het rijden dames ?” Julia begint een heel verhaal over dat Moon-Light eerst een balk eraf trapte en over de tips van Merel maar ook dat Julia gevallen is. “En jij ? sorry dat klinkt ook zo onbeschoft , hoe heet je trouwens ?” “Ik heet Sascha” “Mooie naam , wie is jouw lievelingspaard Sascha ?” Ik kijk even naar Julia “Dat is Sancho maar ik heb op Sproet gereden.” “Was het wel leuk ? ” “Ja hoor heel erg leuk” Dan barst Julia los “Ze kan echt super goed rijden en springen. Toen we op Moon zaten kon ze zonder zadel en zonder handen galopperen , Hoe vet he mama !” Heleen keek mij bewonderend aan “wauw hoe lang rij jij dan al ?” “Al 3.5 jaar Heleen” Ik bloosde. “Kom we gaan rijden ” zei Julia toen ze zag dat mijn taart op was. “Je mag dadelijk zelf kiezen op welk paard je wil rijden, je bent toch zo goed” Ik begon te lachen “Je overdrijft echt , jij kan toch ook super goed rijden !” Julia keek haar aan “Awh wat lief ”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen