Foto bij 3. Julia

Het nieuwe meisje Julia (H)

3. Julia
Na de les lopen Sascha en Julia kletsend de bak uit. “Vind jij Lanya leuk ?” vraagt Julia aan mij “Nou uhm ja ze is wel aardig uhm ” Julia lacht “je haat haar ” Nu lach ik ook “Ja ze doet altijd vervelend tegen mij net in de gang” ze lopen de stallen in. Oh wat leuk Sproet staat naast Moon-Light dan kunnen ze verder kletsen. “Net in de gang voor de les zat ze te gillen waar haar goude borstel was” “Ja dat hoorde ik” knikte Julia. “En dus zei ik waar hij lag, onder” “ het zadel van Beau” maakt Julia de zin af. “Hoe weet jij dat ?” “Ïk moest gisteren rijden op Beau omdat Moon ziek was.” “Is Moon-Light je eigen paard ? ” Julia knikt blij “Ja weet je zullen we nog even rijden ?dan kun je daarna bij mij blijven slapen.” “”Wow echt ? wat cool ik ga heel even vragen aan mijn vader” “Oke ik zadel Sproet wel even af. Het adres ik eikenlaan 19.” “Bedankt.” Ik loop de kantine in. “Hoi pap dat meisje net ” “Die naast je stond in de les ?” vraagt haar vader “Ja die Julia heet ze, heeft een eigen paard en vroeg of ik mee ging rijden en dan bij haar ging slapen. Mag het pappie ? please!” Haar vader lacht “Ja is goed , waar woont ze ?” “Eikenlaan 19” “Ik breng je spullen om 6 uur er heen oke ?” “Dankje papa je bent de beste” en ze geeft haar vader een zoen.

Reageer (1)

  • Yuzu

    Nice :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen