Hoofdstuk3
Aaawh wat ben je toch een schat zei Nina hahah weet ik zei owen
Ze hadden hele grote lol, de twee uur waren zo om en toen ze op het punt stonden naar huis te gaan kwam de leraar binnen mentor Hans: en waar dachten jullie nou dan weer heen te gaan na blijvers? Naar huis zei owen mentor Hans: dat dacht ik niet, nina: jawel meneer het is al 5 uur geweest en de twee uur zijn al om. De leraar kijkt op zijn horloge ooh ja klopt mijn excuses! Ze liepen lachend de deur uit. Owen: dat was grappig hè. Jaa zei Nina. Nina dacht al zou die me nou leuk vinden of niet? Ik denk er vast en zeker niet, maar ik vindt hem wel heel leuk! Nou ik ga maar eens naar huis zei Nina toen er een pijnlijke stilte kwam ja is goed waar woon je? Fluitenkruid 33a zei Nina. Owen: dat meen je niet ik woon op de fluitenkruid 66b. Nina: is dat heel dicht bij ja want ik woon hier pas sinds gisteren. Owen:ja dat is super dicht bij ik woon aan het einde van jou straat we kunnen gewoon lopend naar elkaar toe!! Nina: hahah kind is helemaal druk! Owen: ja want dat vindt ik geweldig dan kan ik je nog vaker zien met je mooie ogen. Nina voelde dat haar wangen rood worden. Waarom is hij nou zo leuk dacht ze in haar zelf. Ze liepen samen naar buiten er stond nog maar 1 fiets in het fietsenrek. Nina: huh waar is mijn fiets dan, ik had hem daar neer gezet owen: ik breng je wel naar huis kom spring achter op. Nina pakte owen stevig om zijn middel en voelde het fijne gevoel door haar lichaam heen. Ze hadden een leuk gesprek op de fiets een maal toen e thuis kwam zei owen zou ik ie morgen weer op halen dat je weer Naar school bij mij achter op Zit? Nina: ja is goed acht uur bij mij zei ze. Owen: ja is goed doei en jij gaf jaar nog gauw een kus op haar wang en een dikke knuffel. Doei ze zwaaide tot ze hem niet meer kon zien PLING al weer een sms je van owen ze had hem nog een 2 minuten niet gesproken of gezien of ze kreeg een sms je van hem Wat stond er in ze was zo nieuwsgierig!
Reageer (1)
Woopwoop adorable.
1 decennium geleden