Foto bij 06.

Niall POV

We waren eindelijk bij het zwembad. Ik had het plotseling heel warm, misschien kwam het door Liam of om het feit dat het vandaag warm zou worden. We liepen met z'n allen naar de kassa's toe.Ik zocht naar mijn portemonnee maar kon hem niet vinden."Shit!" Het kwam er iets harder uit dan ik had verwacht en allemaal mensen keken om. Liam vroeg wat er was. "Nou ik ben mijn geld vergeten thuis." Zei ik en ik merkte dat ik een beetje rood werd. "Ach Niall toch, ik wist gewoon dat je iets was vergeten. Het is gewoon een slechte gewoonte van je geworden. Ik betaal wel voor je" "Nee dat hoeft echt niet, ik ga wel even snel naar huis toen om mijn geld te halen." "Nee, echt waar, ik betaal voor je. Je geeft het geld thuis dan gewoon terug." "Dankje Liam." Hij gaf me een warme glimlach terug. Iedereen had betaald en liepen met z'n alle naar de kleedhokjes toe. Alle hokjes waren bezet dus we moesten een hokje gaan delen. Ik werd langzaam rood. Gelukkig viel het niet op omdat het zo warm was. Maar goed, nu moest ik dus met Liam . Want Louis en Harry waren al samen in een hokje gesprongen. Liam begon zich langzaam om te kleden. Ik liet mijn ogen over zijn lichaam glijden. Ik stopte toen ik merkte dat ik zelf nog moest beginnen met omkleden. Ik zag wel dat het voor Liam een beetje ongemakkelijk was. Maar gelukkig deden we altijd een onderbroek onder onze zwembroeken aan. Ik keek voorzichtig naar zijn Six-Pack. Ik bedoel iedereen wil toch een vriendje met zulke abs. Niet dat ik nu een meisje ben ofzo. Maar ... ik zette het maar snel uit mijn hoofd. Toen we eindelijk klaar waren gingen we eindelijk in het water. Ik sprong er als eerste in voorverkoeling. Toen sprong Liam erin. het water weerkaatste mooi op zijn strakke lijf, en zijn haren werden gereflecteerd door de zon. Hij was gewoon als een engel in het water. En dan nog zijn hemelse lach, nu kon mijn dag niet meer stuk. Ik wist gewoon niet meer wat me overkwam. Maar de glimlach was niet voor lang. In de verte zagen we Zayn maar dan hand in hand met de ex van Liam, en ja ik heb het over Daniëlle. Liam wist niet wat hem overkwam. Ik vroeg wat er was. toen zei Liam "Vanmorgen was Daniëlle nog aan voor mijn deur geweest en ze wilde dat ik haar terug nam, maar ik zei nee en toen zei ze dat ik een grote fout maakte. Maar ik wist niet dat ze dit bedoelde". Hij hij. Ik zag dat hij elk moment kon breken. "Liam, je hebt een goeie keus gemaakt. En ze wilt gewoon je terug en dat doet ze via je een goeie vriend snap je? Ze probeert je alleen van streek te maken. Dat laat je toch niet gebeuren? Of wel?" "Je hebt gelijk ik moet haar gewoon uit mijn hoofd zetten, kom we gaan volleyballen in het water". Ik zag hoe Zayn met Daniëlle aan het zwemmen was. gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik was allang blij dat Liam weer begon te lachen. Ik doe er alles voor om Liam te laten lachen. Maar het was blijkbaar nog niet alles. In het water zag ik Daniëlle de hele tijd aan Zayn. Maar toen gebeurde het, ze kuste Zayn en geen moment later kuste hij haar terug. Ik snap niet wat ze hier wil bereiken. Ik bedoel om zo iemand liefde aan te praten is heel gemeen. Je moet er wel moeite voor doen. Misschien is het bij sommige mensen zo dat je ze makkelijk kan krijgen door iets te geven wat ze heel graag willen. Bijvoorbeeld als iemand mij eten geeft. Dan aanbid ik ze gelijk. maar dit is geen eten. Dit is iemand anders z'n vriend zoenen. Ik zie dat Liam toch een beetje jaloers en boos word. Gelukkig laat hij het even naast zich liggen. Maar iets in me zegt dat er toch straks iets gaat gebeuren. Ik zie dat Daniëlle de aandacht van liam probeert te trekken. Ze blijft Liam aan kijken terwijl ze aan het zoenen is met Zayn. Ik zag dat Liam echt boos begon te worden en zei tegen hem dat hij rustig aan moest doen. Ze kijkt hem nog steeds aan. Ik zag dat Liam iets of iemand zicht maar ik kreeg al snel mijn antwoord want hij begon mij te zoenen. Zo snel als hij me kuste , zo snel rende hij weg het zwembad uit. Ik versteende helemaal. Er ging op dit moment veel door mij heen. Ik kon me niet meer bewegen. Ik keek om me heen en zag dat Daniëlle met alle haat die ze in haar had mij aankeek. Ze pakte Zayn vast en liep met hem weg. Zayn keek nog even om en zag dat hij er heel veel spijt van had. Ik dacht toen weer aan Liam en rende het zwembad uit. Opzoek naar Liam.


En???
dit is toch wel een Kudo waard! en Reactie!
De eerste Niam zoen
Love you all xx

Reageer (5)

  • stupidOTP

    asdfghjkl so megafoxyawesomehot aaaaah!!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    was da een geemende zoen of nioet?
    en omg zayn en danielle zijn slecht :o
    snel verder

    1 decennium geleden
  • AppleTree1

    OMG, OMG, OMG, snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    verder!!!

    1 decennium geleden
  • BJA

    Afsnhgdxbjhrf awesome

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen