Hoofdstuk1
"NINA" wordt er naar boven geroepen door haar moeder. Ja mam roep ik maar terug, ja opschieten anders kom je nog te laat op je eerste schooldag en dat wil je niet! Waarom niet het is toch een stomme school! Hou je mond nou en snel tas in pakken en brood smeren!! Nina *zucht* pfffff waarom moet ik naar die stomme school?
Als Nina helemaal klaar is geeft ze haar moeder gauw een kus en zegt doei mam en ze pakt gauw haar fiets"
Een maal op school aan gekomen hoort ze de bel ze rent naar binnen"" ook dat nog "" ze komt haar klas binnen. De leraar zegt nou dit is onze nieuwe leerling Nina, ik ben je mentor Hans. Nina geeft haar mentor netjes een hand en zegt ik ben Nina. Een meisje achter in de klas ik weet niet Hoe ze heet maar ze lacht me uit ik weet het zeker ging er door me hoofd heen. Nina daar achter in de klas is nog een plekje vrij daar mag jij wel zitten zij Hans. Ik liep naar het eenzame plekje toe. De volgende les kwam er een jongen naast me zitten en zei hoi ik ben Bram, hoi ik ben Nina antwoorde ik, vindt je het een leuke school vroeg Bram? Nina zei ja maar wilde eigenlijk nee zeggen! Bram: kom je anders in de pauze bij min zitten met m'n vrienden? Nina: ja, lijkt me leuk! De bel ging, het was pauze. Kom zei Bram Nina liep achter hem aan en ging naast hem op het bankje zitten! Zijn vrienden kwamen aan lopen. Door Nina's hoofd: OMG is dat owen"" ze werd helemaal rood. Nina dit is Thomas dit is Olaf en dit is owen zei Bram! Hoi zei ik heel verlegen. Owen ging gauw naast haar zitten aan gezien er nog maar een plekje was op bankje! Zo jij hebt een chick zei die tegen Bram! Haha Bram moest er op lachen. Zo dus jij bent Nina, ja zei ik en wat is je sport of wat vindt je leuk om te doen? Nina: m'n sport is voetbal en ik vindt dansen ook heel leuk zei ik heel verlegen. De Bel ging owen: wat is je nummer dan kan ik die opslaan in me telefoon. Nina gaf het nummer en liep weg OMG ging er door haar hoofd OMG owen heeft me nummer net gevraagd dit meen je niet!! Pling het geluid kwam vanaf me telefoon ik keek er op en zag owen!!
Reageer (2)
Dankjewel ik hou van reactie dus reageer xx
1 decennium geledenLeuuk x Iris
1 decennium geleden