Foto bij 1.5

'Cameron.' grinnik ik en haal mijn handen nog eens door zijn haar. 'Ik vind het niet leuk.' grinnikt hij en doet zijn haar zelf goed. Ik doe mijn handen wassen en droog ze af met de handdoek die er hangt. 'Zo.' mompelt Cameron en wast ook zijn handen. 'Wat gaan we doen?' vraag ik hem en laat me op het toilet ploffen. 'Televisie kijken?' vraagt hij me. Ik knik en spring op. Samen lopen we de badkamer uit.
'Kom hier.' grinnikt Cameron en trekt me bij hem op de bank. Ik grinnikt en hoor zijn hartslag. 'Wat gaan we doen?' vraagt hij. 'Amy!' roept Fenna en loopt de woonkamer in. 'Wouw.' grinnikt ze als ze ons op de bank ziet liggen. 'HmGruh.' kucht Cameron en komt langzaam over eind. 'Kom ik ongelegen?' vraagt ze en gaat op de stoel zitten. 'Nee, ik ga even, euhm, ik ga doei.' mompelt Cameron en loopt weg. 'Dus?' vraagt Fenna me en glimlacht. 'Wat?' vraag ik haar en wrijf over mijn benen heen. 'Komt er eindelijke vooruitgang?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd en schud dan. 'Beste vrienden.' mompel ik. 'Nog steeds de friendzone?' vraagt ze niet begrijpend. Ik knik en voel de tranen al branden. 'Sorry,' mompelt Fenna en komt naast me zitten, ze wrijft met haar hand over mijn rug en zucht dan. 'Ik heb zulk leuk nieuws maar ik wil je niet nog meer van streek maken dus ik vertel het een andere keer wel.' 'Ik wil het horen.' mompel ik en wrijf mijn tranen weg. 'Tyler vroeg me net via whatsapp mee naar het bal.' glimlacht ze. 'En ga je?' vraag ik haar en glimlach. 'Weet niet, ik vind hem wel leuk maar straks is het weer z'n domme grap van hem en Dan.' mompelt ze en zucht. 'Tyler vind jou echt leuk.' mompel ik. 'Echt?' vraagt Fenna en glimlach. 'Amy?' roept Tyler en komt de kamer binnen stormen. 'Wat is er tussen jou en Cameron, hij sloeg net helemaal overstuur de deur voor mijn neus dicht.' zegt Tyler gefrustreerd. 'Cameron en ik zijn beste vrienden, dat is het.' mompel ik. 'Lieg alsjeblieft niet.' mompelt hij en laat zich op de stoel ploffen waar Fenna net nog zat. 'Er is niks tussen mij en Cameron!' roep ik kwaad en spring op. 'Hij is mijn beste vriend dat is alles!' kwaad loop ik de woonkamer uit.

Reageer (1)

  • Noelle1D

    Tyler... Vindt hem alsnog leuk TEEHEE

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen