Battle 5.1
Ik stap de auto uit en loop het school terrein op. Ik zucht diep. We zijn terug op school.
Iedereen verzamelt zich in de grote zaal. Het is er nogal lawaaierig, maar het is wel gezellig. Wat me opvalt is dat veel mensen naar ons wijzen.
'Hey hey heeey!! Bitter Sweet Revenge! Ik zag het op youtube! Jullie hebben heel Londen is de palm van je hand!' Michael komt voor ons staan. Er is iets anders aan hem.
Hij lijkt een stuk zelfverzekerder. Misschien komt dat door Kiki.
'Welkom allemaal!' Hoor ik iemand roepen. Pure. Die heb ik al lang niet meer gezien.
'Ga even allemaal zitten. Ja? Dankje. Oke, dus ik zie dat iedereen er wat rustiger bijzit dan voor de vakantie. Maar, de finale van de battles komen dichterbij. Dus tijd om het lekker rustig aan te doen. Er zijn nog twee thema's te gaan om fans te krijgen, om je te laten zien. En dan, als laatste natuurlijk de finale, waar je alles moet laten zien. Maar we zijn er nog niet.
Ik ga nu het volgende thema bekend maken. En ik denk dat we die wel een beetje zagen aankomen.'
Ik hoor al een beetje gefluister in de zaal.
'Het volgende thema is,' hij kijkt de zaal even rond. 'Je vakantie.'
Gelijk gaat iedereen enthousiast praten. Maar weinig mensen snappen wat ze moeten doen.
'Jullie moeten een lied schrijven dat laat zien wat je in je vakantie hebt meegemaakt. Maak er maar iets leuks van. Jullie hebben tot vrijdag de tijd. Succes!'
Reageer (4)
Snel veder!
1 decennium geledenX
Ik vindt me echt super stoer hé?
1 decennium geledenIk zit gewoon in jouwn verhaaltje :DD
Snel verder ik zat elke dag stiekem op Quizlet om te kijken of je een nieuwe stukje had geplaats. (En eigenlijk moest ik huiswerk maken )
Maarja
SNEL VERDER LUV IT <3
Interessant... hihi ! Superleuk x
1 decennium geledenSNELVERDER<3
1 decennium geleden